حمایت امام جمعه مارگون از کانون های مساجد استان


حمایت امام جمعه مارگون از کانون های مساجد استان

خواجه پور در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان مارگون با اشاره به نقش ویژه کانون‌های مساجد در فعالیت های فرهنگی، خواستار حمایت ویژه از منابع شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز پنج شنبه (۱۰ تیر) «رحم الله خواجه پور» در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان مارگون با اشاره به نقش ویژه کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد در فعالیت های فرهنگی خواستار حمایت ویژه از منابع شهرستان شد.

امام جمعه شهرستان مارگون، تصریح کرد: در شهرستان مارگون قریب به ۴۰ کانون فرهنگی هنری در حال فعالیت بوده و دارای شناسه ملی در سامانه بچه های مسجد هستند.


وی افزود: اگر ما بتوانیم از این کانون ها، به خوبی حمایت کنیم و آنها را به امکانات لازم تجهیز کنیم، می توانند با انجام فعالیت های موثر و کسب امتیازات لازم سهم بیشتری از منابع ملی را دریافت کنند.

حمایت امام جمعه مارگون از کانون های مساجد استان


خواجه پور با تشکر ویژه از مدیر هماهنگی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بیان کرد: با حضور دولت آبادی کانون های فرهنگی مساجد، شاهد تحول خوبی بوده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مارگون گفت: خوشبختانه کانون های مساجد در شهرستان مارگون با حمایت های خوب مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فعال شده است و برنامه های خوبی در راستای وظایف محوله برگزار می شود.

حمایت امام جمعه مارگون از کانون های مساجد استان

وی افزود: در جلسه کمیته اعتبارات توانستیم ۱۵۰ میلیون تومان جهت تجهیز کانون های مساجد را مصوب کنیم که باید از مدیریت برنامه و بودجه استان تشکر کرد.


خواجه پور اظهار کرد: تلاش مجموعه کانون های مساجد، با استقرار یک دستگاه نانوایی سیار و پخت و توزیع ۵ هزار قرص نان روزانه به مدت ۴۹ روز بین زلزله زدگان سی سخت و نیز توزیع ۴۰۰۰ بسته گوشت گرم بین مردم زلزله زده، جای تقدیر دارد و از مهمترین فعالیت های این مجموعه فرهنگی محسوب می شود.


امام جمعه شهرستان مارگون، در پایان با درخواست از دبیر کمیته برنامه و بودجه و سازمان شهرستان و استان، خواهان تخصیص اعتبار در نظر گرفته شده برای فعال سازی کانون های مساجد این شهرستان شد.

پایان پیام/630

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...