بازداشت دو مدیر منابع طبیعی مازندران به اتهام ارتشاء


بازداشت دو مدیر منابع طبیعی مازندران به اتهام ارتشاء

رییس کل دادگستری مازندران از دستگیری دو مدیر منابع طبیعی غرب استان به اتهام ارتشاء ،تصرف اراضی ملی وتضییع حقوق بیت‌المال خبر داد.

آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری گفت: حسب گزارش اداره کل اطلاعات استان در خصوص تشکیل باند ارتشا و تصرف اراضی ملی در غرب استان، موضوع جهت تکمیل تحقیقات به شعبه بازپرسی مرکز استان ارجاع شد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری مازندران، وی افزود: با توجه به مستندات ارائه شده، متهمان به اتهام اخذ رشوه وتضییع اموال دولتی ازطریق واگذاری اراضی ملی و عدم اجرای احکام قضایی، پس از تفهیم اتهام با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران تاکید کرد که دستگاه قضایی استان اقدامات پیشگیرانه زیادی در برخورد با مفاسد اقتصادی انجام داده، ولی در صورت وقوع جرم از سوی مدیران، هیچگونه مماشاتی نخواهد داشت و با قاطعیت با مفسدین برخورد خواهد کرد.

مازندران دو اداره کل منابع طبیعی به مرکزیت ساری و نوشهر دارد. منابع طبیعی منطقه نوشهر با عنوان غرب مازندران شهرت دارد.

حوزهٔ اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر با وسعت بیش از ۶۲۲ هزار هکتار بیش از ۲۷ درصد از مساحت استان مازندران را در بر دارد و در دامنهٔ شمالی البرز مرکزی و در غرب استان واقع شده است.

این حوزه یکی از چهار حوزهٔ منابع طبیعی شمال ایران است که به دلیل اهمیتی که دارد به صورت اداره کل مستقل و به مرکزیت نوشهر اداره می‌شود.

حوزهٔ اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر در مرکز جنگل‌های هیرکانی یا جنگل‌های شمال (جنگل‌های خزری) و در بخش البرز مرکزی قرار دارد و از رُویان تا رامسر را در بر می‌گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان اراک و ساوه