برگزاری نهمین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون کشتی


برگزاری نهمین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون کشتی

نهمین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون کشتی در محل این فدراسیون واقع در خانه کشتی شهید صدرزاده برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نهمین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون کشتی صبح امروز (دوشنبه) در محل این فدراسیون واقع در خانه کشتی شهید صدرزاده برگزار شد. این جلسه با حضور محمدرضا طالقانی، سیدناصر موسوی لارگانی، دکتر سهراب کیهانی، امیر محسنی و علیرضا دبیر، حمید سوریان، فاطمه درخشانی، سیدجلال عسگری رئیس، نایب رئیس، نایب رئیس بانوان و دبیر فدراسیون به عنوان اعضا برگزار شد.

رئیس فدارسیون کشتی در این جلسه با تسلیت به مناسب شهادت امام دهم حضرت امام علی النقی (ع) توضیحاتی را در مورد برنامه‌های جاری و آتی فدراسیون کشتی ارائه داد.

وی درباره برنامه‌های فدراسیون گفت: در مورد آموزش مربیان و داوران فدراسیون از طریق انستیتو کشتی برنامه دارد، ضمن اینکه فرآیند اعزام داوران به مسابقات نیز در قالب یک اپلیکیشن انجام می‌شود.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: به دنبال این هستیم که تمامی برنامه‌های فدراسیون آی تی محور شود و اولویت ما انستیتو کشتی است. در برنامه ماست که اطلاعات مربیان، کشتی‌گیران و داوران را به صورت آنلاین در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم آمار دقیقی از جامعه کشتی به دست بیاوریم.

دبیر خاطرنشان کرد: برای اینکه کشتی در تمامی کشور راه بیفتد به استان‌ها می‌روم و با نهادهای مهم از جمله استانداری، سپاه، شهرداری، آموزش و پرورش و ... جلسه می‌گذارم و پیگیری خروجی این جلسات توسط رؤسای هیئت کشتی استان‌ها باید انجام شود.

وی همچنین در این نشست در مورد فعالیت‌های فدراسیون به جهت حضور عباس جدیدی به‌عنوان نماینده ایران در انتخابات شورای کشتی آسیا و کسب پست دبیرکلی توضیحاتی را ارائه داد. در ادامه جلسه گزارش‌های مالی فدراسیون از جمله پرداخت‌ها و بدهی‌ها تا پایان سال و تغییر اشل حق الزحمه مدرسان کشتی نیز داده شد.

همچنین حکم انتصاب مهندس امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران به وی اهدا شد.

محمودی خزانه‌دار فدراسیون، دکتر امیر ثامنی مشاور راهبردی و برنامه‌ریزی فدراسیون، احسان فرید بازرس و نماینده حراست نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس