دستکش های دوناروما، 288 عدد میخ دارد! (عکس)


دستکش های خاص دوناروما سنگربان تیم ملی ایتالیا، حاوی 288 عدد لبه تیز و میخ مانند است که به او در دفع بهتر توپ های ارسالی کمک می کند.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بهترین بازیکنان ایتالیا در رقابت های یورو، بدون شک جی جی دوناروما بوده است. سنگربان جوان آتزوری در این بازی ها واکنش های بسیار خوبی داشت که از مهمترین آنها می توان به عکس العمل زیبا روی شوت دی بروینه در جریان دیدار با بلژیک اشاره کرد که اگر واکنش خوب او نبود، این شیاطین سرخ اروپا بودند که گل نخست بازی را به ثمر می رساندند.


اما روزنامه سان انگلیس در مطلب جالبی به دستکش های جادویی دوناروما اشاره کرده است. این دروازه بان ایتالیایی، در مسابقه مقابل بلژیک دستکش های قابل توجهی به ارزش 120 یورو به دست داشت. این دستکش ها از نوع Predator برای مطابقت با کفش های دوناروما بوده که حاوی 288 لبه تیز و میخ مانند است تا به او کمک کند توپ را به شکلی قدرتمندی مشت کند و از ارسال سانترهای خطرناک جلوگیری کند.


طبق گفته سان، ستاره منچستر یونایتد یعنی دیوید دخیا و گلر جوان انگلیس یعنی آرون رامسدیل هر دو از این نوع دستکش استفاده می کنند. البته با حضور اونای سیمون و پیکفورد در دروازه اسپانیا و انگلیس، به دخیا و رامسدیل بازی نرسیده است تا بتوانند از دستکش هایشان رونمایی کنند.

دستکش های دوناروما، 288 عدد میخ دارد! (عکس)

دستکش های دوناروما، 288 عدد میخ دارد! (عکس)


در توضیحات این محصول در فروشگاه اینترنتی آدیداس آمده است: این دستکش های دروازه بان برش هیبریدی آدیداس با کف URG 2.0، قدرت جذب و ضربه گیری بسیار خوبی دارند. کف دست در همه مکان های به شکل مناسبی خم می شود و حرکات طبیعی دست را تقلید می کند.


به هر حال درخشش جی جی دوناروما درون دروازه ایتالیا باعث شده است تا اکنون دستکش های او سوژه رسانه ها شود. باید دید این سنگربان که پس از جدایی از میلان هنوز آینده او نامشخص است، در دیدار حساس نیمه نهایی یورو مقابل اسپانیا چه عملکردی را از خودش نشان می دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!