استقلال – تراکتور ؛ به یاد پیام مامه تیام + عکس


استقلال – تراکتور ؛ به یاد پیام مامه تیام + عکس

تراکتور تیمی است که مهاجم استقلالی ها خاطرات شیرینی از آن دارد. نوشته استقلال – تراکتور ؛ به یاد پیام مامه تیام + عکس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

استقلال – تراکتور ؛ به یاد پیام مامه تیام + عکس

دیاباته در بازی مقابل تراکتور به میدان می رود؟
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | ۱۶:۳۰
استقلال – تراکتور ؛ به یاد پیام مامه تیام + عکس

تراکتور تیمی است که مهاجم استقلالی ها خاطرات شیرینی از آن دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم استقلال فردا در حالی میزبان تراکتور است که چند بازیکن این تیم شرایط نامشخصی برای حضور در میدان دارند؛ یکی از این بازیکنان شیخ دیاباته است که با وجود حضور در تمرینات طی روزهای گذشته، هنوز مشخص نیست که به میدان برود یا خیر.

رویارویی با تراکتور طی دو فصل اخیر برای شیخ دیاباته همواره خوش یمن بوده است؛ این بازیکن استارت گلزنی های خود در فوتبال ایران را از بازی با تراکتور زد؛ جایی که او در تقابل رفت دو تیم در لیگ نوزدهم ۳ بار موفق به باز کردن دروازه تراکتور شد. او که با سر و صدای زیادی به استقلال آمده بود، پس از هت تریک مقابل تراکتور توانست فشارها را از روی خود کم کرده و اعتماد به نفس خود را بازیابد.

یک سال بعد و در تقابل رفت دو تیم در لیگ بیستم که زمستان سال گذشته در ورزشگاه یادگار امام برگزار شد، شیخ دیاباته بازهم خوش درخشید و ۲ بار گلزنی کرد. جالب اینجاست که این گل ها نیز اولین گل های شیخ در فصل ۰۰-۹۹ بودند؛ این یعنی طی دو فصل اخیر دیاباته گلزنی های خود را با تراکتور شروع کرده است.

استقلال – تراکتور ؛ به یاد پیام مامه تیام + عکس

مامه تیام بعد از هت تریک شیخ در بازی فصل ۹۹-۹۸ با انتشار یک استوری به تمجید از این بازیکن پرداخته بود.

حال باید دید که با توجه حساسیت بالای بازی فردا برای تیم استقلال، آیا فرهاد مجیدی به شیخ دیاباته که در چند بازی اخیر از ترکیب استقلال دور بود، میدان خواهد داد یا خیر؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی