معاون استاندار کرمانشاه: ایستادگی جامعه محصول افکار صاحبان قلم است


معاون استاندار کرمانشاه: ایستادگی جامعه محصول افکار صاحبان قلم است

کرمانشاه- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تبریک روز قلم به اهل اندیشه و نویسندگان استان، تاکید کرد که مانایی و ایستادگی هر جامعه‌ای محصول افکار با اصالت و ریشه‌دار متفکران و صاحب قلمان است.

«حسین خوش‌اقبال» روز دوشنبه در پیام تبریکی به مناسبت ۱۴ تیرماه روز قلم، افزود: جایگاه رفیع قلم و اندیشه در پیشگاه بزرگان و اولیا خدا آنچنان است که اثر آنرا بالاتر از خون شهدا دانسته اند.

او گفت: چنین جایگاهی جز برای این نیست که قلم متبلور افکار و اندیشه های بلند مرتبه ای است که تاریخ را می سازد و نقش ها را ماندگار می کند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه در ادامه گفت: از این رو هر ملت و هر جامعه ای، جایگاه قلم و اهل نظر و اندیشه را حرمت بگذارد توسعه و تعالی را برای خود تضمین کرده است چرا که مانایی و بالندگی هر جامعه ای محصول افکار با اصالت و ریشه دار متفکران و صاحب قلمان است.

خوش اقبال تاکید کرد: این روز با حرمت و قداست را به محضر اهالی قلم،نویسندگان و مولفان استان فرهنگ نشان کرمانشاه تبریک گفته و امیدوارم اندیشه و قلم نویسندگان و صاحب نظران استان همواره در جهت اعتلای نام بزرگ کرمانشاه حرکت کند.

14 تیرماه در تقویم رسمی کشورمان به عنوان روز قلم نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)