فرهنگسرای تخصصی هنر و رسانه شهر همدان افتتاح شد


فرهنگسرای تخصصی هنر و رسانه شهر همدان افتتاح شد

همدان- ایرنا- فرهنگسرای هنر و رسانه شهر همدان در آیینی با حضور شهردار، مدیران شهری، هیات مدیره خانه مطبوعات و جمعی از فعالان رسانه ای استان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، شهردار همدان روز دوشنبه در آیین افتتاح فرهنگسرای هنر و رسانه با تاکید بر حمایت مادی و معنوی مجموعه مدیریت شهری از اهالی رسانه، گفت: فرهنگسرای هنر و رسانه شهر همدان براساس سیاست های مدیریت شهری برای حمایت از فعالان رسانه ای و اهالی هنر و قدردانی از تلاش آنها راه اندازی شده است.

«عباس صوفی» با اشاره ایجاد این مرکز در مجموعه پارک پرواز، اظهار داشت: محل مناسبی در یکی از ساختمان‌های تاریخی شهر برای این فرهنگسرای اختصاص یافته که امیدواریم پاسخگوی نیازهای اهالی هنر و اصحاب رسانه همدان باشد.

وی گفت: نقش و جایگاه ویژه رسانه‌ها و مطبوعات در ارتقای سطح بینش و آگاهی جامعه بر کسی پوشیده نیست و امیدوارم هیات مدیره جدید خانه مطبوعات منشا خیر در راستای توسعه فرهنگ استان همدان باشند.

شهردار همدان تصریح کرد: انتظار می‌رود رسانه‌ها درباره مشکلات شهری دقت‌نظر و سعه‌صدر بیشتری داشته باشند چرا که اقناع افکار عمومی بر عهده این قشر است و درخواست تعامل و مشارکت بیشتری در این زمینه داریم.

صوفی افزود: مدیریت شهری در کنار اجرای وظایف خود نیازمند مشارکت و حمایت جدی رسانه‌ها است و مشتاقانه از نقد منصافانه اصحاب رسانه‌ در اجرای امور استقبال می‌کنیم.

وی بر لزوم حمایت‌های مادی و معنوی از رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: رویکرد حمایتی از رسانه‌ها باید مستمر باشد و در سال‌های اخیر با توزیع عادلانه آگهی‌ها و اشتراک نشریات محلی و حمایت از خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در اولویت برنامه های شهرداری همدان قرار گرفته است.

خانه مطبوعات همدان نزدیک به ۵۰۰ عضو اصلی و افتخاری دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان