بیش از 19 هزار دوز واکسن ضد کرونا در شهرستان آبادان تزریق شد


بیش از 19 هزار دوز واکسن ضد کرونا در شهرستان آبادان تزریق شد

عنافچه از تزریق بیش از 19 هزار دوز واکسن ضد کرونا از ابتدای آغاز واکسیناسیون در شهرستان آبادان خبر داد و گفت: در این شهرستان در مرحله اول بیش از 13 هزار دوز و در مرحله دوم نیز 6 هزار دوز واکسن به افراد واجد شرایط تزریق شده است.

«توفیق عنافچه» ظهر امروز (شنبه ۱۲ تیر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، از تزریق بیش از ۱۹ هزار دوز واکسن ضد کرونا از ابتدای آغاز واکسیناسیون در شهرستان آبادان خبر داد و اظهار کرد: از آغاز برنامه واکسیناسیون افراد واجد شرایط بیش از ۱۳ هزار دوز در مرحله اول و ۶ هزار دوز در مرحله دوم واکسن ضد کرونا دریافت کرده‌اند.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان به افراد دریافت کنند واکسن اشاره کرد و افزود: این افراد شامل کادر بهداشت و درمان، بیماران خاص، بسیجیان شاغل در طرح شهید سلیمانی، افراد بالای ۷۰ سال، دانشجویان، معلولان ذهنی بهزیستی، جانبازان و پاکبانان شهرداری هستند.

وی اضافه کرد: همه افراد بالای ۷۰ سال که واکسن دوز اول و یا دوم را دریافت نکردند هر چه سریعتر با مراجعه به مراکز بهداشتی شهر و روستا واکسن خود را دریافت کنند.

عنافچه همچنین با معرفی مراکز ارائه خدمات واکسیناسیون تصریح کرد: مراکز تجمیعی شماره یک واقع در ذوالفقاری ۴۰ متری ایستگاه ۲ (مدرسه مرضیه)، مرکز تجمیعی شماره ۲ واقع در خیابان اروسیه روبروی حسینیه ثارالله (مدرسه حمزه سیدالشهدا)، مرکز تجمیعی شماره ۳ واقع در ایستگاه ۱۰ کوی بهار (بهار ۸۳ ستاد مرکز بهداشت) آماده ارائه خدمات واکسیناسیون طبق اولویت بندی به همشهریان عزیز است.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد