موتورسیکلت هارلی دیویدسون V-Rod مدل 2014 با رنگ خاص و چرخ‌های سیمی عجیب


موتورسیکلت هارلی دیویدسون V-Rod مدل 2014 با رنگ خاص و چرخ‌های سیمی عجیب

در سال 2014 که هارلی دویدسون V-Rod عرضه شد، این شرکت آمریکایی تولید مدل عضلانی VRSC را متوقف کرد. تا سال 2017، تولید مدل عضلانی میلواکی متوقف شد و هارلی از بخشی از بازار که در ابتدای هزاره میلادی وارد آن شده بود خارج شد. چندین نسخه از...

در سال ۲۰۱۴ که هارلی دویدسون V-Rod عرضه شد، این شرکت آمریکایی تولید مدل عضلانی VRSC را متوقف کرد. تا سال ۲۰۱۷، تولید مدل عضلانی میلواکی متوقف شد و هارلی از بخشی از بازار که در ابتدای هزاره میلادی وارد آن شده بود خارج شد.

چندین نسخه از موتورسیکلت VRSC که به عنوان اولین مدل مدرن خیابانی هارلی وارد بازار شده بود ساخته شد، که تولیدش با V-Rod آغاز و با Night Rod و موتورسیکلت غیرخیابانی دیسترویر به پایان رسید. این خانواده از موتورسیکلت‌ها به سرعت مورد توجه مشتریان جهانی قرار گرفت.

تعمیرگاهی در روسیه به نام Box39 با استفاده از چرخ‌های دست‌ساز، رنگ‌های خاص و تغییرات کوچکی در موتورهای اصلی یک خانواده کامل از V-Rod‌ها را خلق کرده ‌است.

این خانواده Giotto نام دارد و به تازگی توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. این تعمیرگاه روسی این هفته Giotto 5 را به نمایش گذاشت، پروژه‌ای بر اساس V-Rod مدل ۲۰۱۴ که ساخت آن سال گذشته به پایان رسیده است.

موتورسیکلت هارلی دیویدسون V-Rod مدل 2014 با رنگ خاص و چرخ‌های سیمی عجیبهارلی دویدسون V-Rod

در نسخه Giotto 5 از چرخ‌ سیمی ۲۱ اینچی در جلو و ۱۸ اینچی در عقب استفاده شده است. رنگ مسی مات با کیت بدنه پلاستیکی در اطراف باک، هواکش و رادیاتور مطابقت دارد و با رنگ مشکی زین، دوشاخه، موتور و سیستم اگزوز متضاد است.

مانند سایر پروژه‌های این تعمیرگاه، قیمت این موتورسیکلت و سرنوشت آن پس از تکمیل ساخت مشخص نیست.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرمربی پرسپولیس را تحریم شد!