واحد تخصصی مراقبت از زخم‌های حاد و مزمن در تبریز ایجاد شد


واحد تخصصی مراقبت از زخم‌های حاد و مزمن در تبریز ایجاد شد

تبریز - ایرنا - مدیر کلینیک طب پیشگیری و ارتقای سلامت جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی از ایجاد و راه‌اندازی واحد تخصصی مراقبت از زخم‌های حاد و مزمن در تبریز خبرداد.

دکتر الهه بایبوردی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این واحد با هدف ارتقای خدمات بهداشتی درمانی و در راستای گسترش خدمات در دوران کرونا در مرکز پزشکی جهاددانشگاهی استان راه‌اندازی شد.

وی افزود: این واحد به عنوان یکی از بخش‌های زیرمجموعه کلینیک طب پیشگیری و ارتقای سلامت راه‌اندازی شده و با همکاری پزشکان مجرب و کارشناسان خبره در حوزه درمان و ترمیم زخم های دیابتی، زخم بستر، زخم های عروقی و پیشگیری از قطع عضو به ارائه خدمات می پردازد.

بایبوردی ادامه داد: تیم مراقبت از زخم کلینیک طب پیشگیری و ارتقای سلامت جهاددانشگاهی با هدف پیشگیری از قطع عضو و حفظ استقلال فرد در زخم های دیابتی و عروقی و پیشگیری از ایجاد عفونت در بستر زخم های مزمن، سعی در بهبود زخم ها داشته و آموزش‌های لازم را در این زمینه به بیماران ارائه می‌دهد.

مدیر کلینیک طب پیشگیری و ارتقای سلامت جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، خاطرنشان کرد: تمامی پانسمان‌های نوین و روش‌های پیشرفته درمان زخم در این واحد ارائه و تمام خدمات لازم برای پیشگیری از ایجاد زخم های حاد و مزمن از قبیل بهبود تغذیه، ترک سیگار، مدیریت درد و بهبود خون رسانی توسط پزشکان متخصص به بیماران ارائه می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیست