اسلامی: مجوز محیط زیست مترو پردیس فردا صادر می‌‌شود/ ارائه لیست 1.3 میلیون خانه خالی به سازمان امور مالیاتی


اسلامی: مجوز محیط زیست مترو پردیس فردا صادر می‌‌شود/ ارائه لیست 1.3 میلیون خانه خالی به سازمان امور مالیاتی

در حالی قرار بود اواسط اسفندماه سال گذشته با صدور مجوز محیط زیست ساخت مترو پردیس آغاز شود که وزیر راه گفت:‌ محیط زیست فردا مجوز ساخت مترو را صادر می‌کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمد اسلامی امروز در حاشیه افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی شهر جدید پردیس، اظهار کرد: طی 2.5 سال گذشته حدود 7000 میلیارد تومان در پروژه‌های مسکن مهر پردیس سرمایه‌گذاری شده است.

وی با بیان این‌که در 10 هزار منطقه کشور واحدهای طرح ملی مسکن ساخته می‌شود از اتمام طرح مسکن مهر تا پایان دولت داوزدهم خبر داد و افزود: به زودی با دستور رئیس‌جمهوری 20 هزار واحد از این طرح افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به مترو پردیس، تصریح کرد: سازمان حفاظت محیط‌‌ زیست امروز اعلام کرد مجوز مترو را فردا صادر می‌کند، به محض صدور مجوز بر اساس تفاهم‌نامه‌ به امضا رسیده و مصوبه اخذ شده، تجهیز کارگاه مترو انجام و عملیات احداث مترو آغاز خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی از وجود 19 هزرا خانه خالی در شهر پردیس خبر داد و گفت:امیدواریم کسانی که مسکن خود را تحویل گرفتند سریع‌تر ساکن شوند و چنانچه ساکن نمی‌شوند به مردم اجاره بدهند تا خانه‌ای خالی نباشد. انتظار داریم سازمان امور مالیاتی اخذ مالیات از خانه‌های خالی را در دستور کار قرار بدهد.

اسلامی همچنین از ارائه لیست یک میلیون و 300 هزار واحد خانه خالی به سازمان امور مالیاتی خبر داد.

به گزارش تسنیم، بر اساس اعلام مدیرعامل شرکت عمران پردیس قرار بود عملیات اجرایی مترو پردیس 20 اسفند ماه سال گذشته آغاز شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟