قیمت خرید مسکن در اهواز / کدام مناطق برای خرید خانه ارزان‌تر هستند؟


قیمت خرید مسکن در اهواز / کدام مناطق برای خرید خانه ارزان‌تر هستند؟

بر اساس اطلاعات و قیمت‌های موجود در بازار مسکن اهواز، لیستی از متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از مناطق شهر اهواز و حومه به دست آمده است. نوشته قیمت خرید مسکن در اهواز / کدام مناطق برای خرید خانه ارزان‌تر هستند؟ اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، بنا بر آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار و قیمت مسکن در بازار مسکن اهواز، لیستی از متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از مناطق شهر اهواز و حومه به دست آمده است.

بنا بر اطلاعات موجود در جدول زیر، کوی مهدیس با متوسط قیمت شش میلیون تومان و کیانپارس با ۲۰ میلیون تومان ارزان‌ترین و گران‌ترین منطقه برای خرید خانه در بین مناطق موجود در جدول زیر هستند.

متوسط قیمت خرید آپارتمان در محله کیانشهر هشت میلیون تومان، در محله باهنر ۹ میلیون تومان و در گلستان ۱۰ میلیون تومان ثبت شده است.

منطقه کوروش با نرخ خرید ۱۲ میلیون تومان و منطقه کیان آباد ۱۴ میلیون تومان اعلام شده است.

زیتون کارمندی با متوسط قیمت ۱۵ میلیون تومان برای هر متر مربع خانه و کیانپارس با متوسط قیمت ۲۰ میلیون تومان از مناطق گران اهواز برای خانه‌دار شدن هستند.

در جدول زیر متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از مناطق اهواز و حومه را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال در شهر اهواز و حومه در ۱۰ روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی