بهتر است بدانید، امروزه جهت یادگیری حرفه نقاشی ساختمان نمی توان به هر سایت و شرکتی اعتماد کرد. یکی از شرکت هایی که امروزه اقدام به آموزش نقاشی ساختمان به صورت حرفه ای کرده، گروه معتبر و نام آشنای نیوکالر است. لازم به ذکر است که این برند معتبر و نام آشنا با داشتن کادری مجرب و کار آزموده، توانسته نقاشی ساختمان را به بهترین صورت به کاربران خود آموزش دهد. در واقع متخصصان و کارشناسان شرکت نیوکالر با تکیه بر دانش و تجربه خود نکات مهم و ریز نقاشی ساختمان را جهت یادگیری به کاربران آموزش می دهند. این نکات مهم و کلیدی شامل آماده سازی سطوح جهت نقاشی، ترکیب کردن رنگ های مختلف با یکدیگر، استفاده از وسایل و ابزار مختلف نقاشی ساختمان و ... است.

آموزش نقاشی ساختمان حرفه ای توسط متخصصان نیوکالر

آموزش نکات کلیدی و مهم در نقاشی ساختمان

جهت نقاشی کردن ساختمان به صورت حرفه ای، لازم است با نکات مهم و کلیدی آموزش آن به خوبی آشنا شوید. در واقع یادگیری این نکات و پیاده کردن آن ها در حین رنگ آمیزی ساختمان، باعث می شود تا فضایی زیبا و بی نظیر را در محیط اطراف خود خلق کنید. با بهره گیری از یک آموزش کامل و اصولی همچون آموزش نقاشی ساختمان توسط گروه حرفه ای نیوکالر به راحتی می توانید به یک نقاش ماهر و حرفه ای تبدیل شوید. نقاشی ساختمان یکی از بهترین ایده ها جهت تغییر دادن فضای مورد نظر به شمار می آید. با انتخاب یک گروه معتبر و مجرب در این زمینه و با صرف هزینه ای کمتر، به راحتی می توانید فضای منزل خود را مطابق با اصول استاندارد به زیباترین شکل نقاشی کنید.

آموزش نقاشی ساختمان حرفه ای توسط متخصصان نیوکالر

وسایل مورد نیاز برای نقاشی ساختمان

بهتر است بدانید برای یک رنگ آمیزی اصولی و حرفه ای به یکسری ابزارآلات خاصی نیاز دارید. این ابزارآلات شامل ابزارهای قبل از نقاشی و وسایل حین نقاشی هستند. ابزارهای قبل از نقاشی شامل سمباده، کاردک نقاشی و لیسه است. همچنین ابزار رنگ آمیزی حین نقاشی ساختمان عبارتند از: قلم مو نقاشی ساختمان، نردبان نقاشی ساختمان و غلطک نقاشی ساختمان. بهتر است بدانید، امروزه جهت رنگ آمیزی ساختمان از ابزارهای جدیدی همچون شابلون نقاشی ساختمان، اسپری مولتی کالر، کنیتکس پاش و ابزار پتینه کاری روی دیوار به طور گسترده ای استفاده می شود. در واقع با تهیه این ابزارهای مختلف نقاشی ساختمان و همچنین با استفاده از تکنیک های اصولی نقاشی، می توانید فضای اطراف خود را بدون نیاز به نقاش به صورت حرفه ای رنگ آمیزی کنید.

آموزش نقاشی ساختمان حرفه ای توسط متخصصان نیوکالر

چگونه بتونه تهیه کنیم؟

قبل از هر چیز بهتر است با معنا و مفهوم بتونه آشنا شوید. بهتر است بدانید، بتونه یک ماده خمیری شکل است که معمولا به دو رنگ سفید و یا قهوه ای روشن در بازار موجود و قابل عرضه است. لازم به ذکر است که از این ماده جهت پوشاندن ترک ‌خوردگی دیوار، پر کردن جای میخ و پیچ در دیوار و پوشاندن آسیب های دیوار استفاده می شود. این ماده را می توان با ترکیب کردن روغن یا آب با پودر مل ساخت.

لازم است بدانید، بتونه دارای سه نوع میباشد:

بتونه روغنی بتونه پلاستیک بتونه اکریلیک

بهتر است با طرز ساخت هر کدام از این انواع بتونه ها به صورت مختصر آشنا شوید. برای ساخت بتونه روغنی، از مواد مختلفی همچون پودر بتونه (مل)، رنگ روغنی براق به رنگ دلخواه، تینر، آب و روغن بتونه استفاده می شود. برای ساخت این نوع بتونه، ابتدا در یک سطل مقداری رنگ روغنی براق ریخته، سپس روغن بتونه و پودر مل را به آرامی به آن اضافه خواهیم کرد. پس از آن این مواد را با استفاده از یک کاردک به خوبی با یکدیگر ترکیب و مقدار کمی تینر به آن اضافه می ‌کنیم. همچنین برای چسبندگی بتونه، لازم است مقداری آب سرد نیز به آن اضافه شود.

آموزش نقاشی ساختمان حرفه ای توسط متخصصان نیوکالر

انواع بتونه مخصوص نقاشی ساختمان

از دیگر انواع بتونه، بتونه پلاستیک است که دارای بیشترین کاربرد و استفاده بر روی رنگ های پلاستیکی است. برای تهیه این نوع بتونه ابتدا مقداری رنگ پلاستیک را با پودر بتونه مخلوط کرده تا یک ماده خمیری تشکیل شود. بتونه اکریلیک که از دیگر انواع بتونه ها محسوب می شود، فقط در فضاهای داخلی قابل استفاده است. این نوع بتونه چسبندگی بسیار قوی دارد و با سرعت بیشتری خشک می شود. بعد از اینکه دیوار را بتونه کاری کردید باید اجازه دهید بتونه خشک شده و سپس دیوارها را رنگ آمیزی کنید. در صورتی که مرحله بتونه کاری به صورت اصولی و دقیق انجام شود، رنگ آمیزی دیوارها به بهترین شکل اجرا می شود.

روش ساخت رنگ و رنگ آمیزی دیوارها به سبک نیوکالر

در صورتی که قصد رنگ آمیزی ساختمان خود را دارید بهتر است از شرکت های معتبری همچون شرکت نیوکالر، جهت آموزش نقاشی ساختمان کمک بگیرد. در واقع گروه بزرگ و با سابقه شرکت نیوکالر با داشتن کادری مجرب قادر است روش ساخت انواع رنگ ها را به شما آموزش دهد. کارشناسان و متخصصان نیوکالر روش های اصولی و مختلف ساخت رنگ ها را به بهترین شکل به کاربران آموزش خواهند داد. بهتر است بدانید این آموزش شامل نکات مهم و کلیدی جهت ترکیب کردن رنگ های مختلف با یکدیگر است. همچنین علاوه بر ساخت انواع مختلف رنگ ساختمانی ، به راحتی می توانید با نحوه رنگ آمیزی دیوارها نیز آشنا شوید. در این آموزش از نکات ریز تا نکات اصلی و مهم جهت رنگ آمیزی به کاربران آموزش داده می شود. در واقع با یادگیری این آموزش ها و استفاده از ابزار و وسایل با کیفیت به راحتی می توانید، فضای خانه خود را به بهترین شکل رنگ آمیزی کنید. همچنین در صورتی که تمایل دارید خانه خود را به سبک امروزی نقاشی کنید، رنگ آمیزی ساختمان با استفاده از ابزارهای جدید مانند شابلون، کنیتکس پاش، غلتک ساده، غلتک طرح دار و ... نیز به شما آموزش داده می شود.