کیفی‌ سازی اقدامات سرلوحه سیاست‌های دستگاه ورزش استان همدان است


کیفی‌ سازی اقدامات سرلوحه سیاست‌های دستگاه ورزش استان همدان است

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: کیفی‌سازی اقدامات و فعالیت ها سرلوحه سیاست‌های کلان دستگاه ورزش استان و حوزه‌های زیرمجموعه است.

به گزارش ایرنا، حمید سیفی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هرگونه تغییر برپایه ارتقای سطح کیفی در امور اجرایی است و افرادی را در راس امور مدیریتی حوزه‌های مختلف قرار می دهیم که باانگیره، تحول گرا و برنامه محور باشند.

وی با اشاره به تغییرات مدیریتی در ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های تابعه استان همدان، گفت: مبنای تحولات در اداره کل ورزش و جوانان کیفی‌سازی اقدامات است لذا باید تحولات را برای خدمت هرچه بهتر به جامعه ورزش و جوانان به فال نیک بگیرم.

سیفی یکی از مهمترین برنامه‌های اجرایی دستگاه ورزش استان در هفته‌های آتی را برگزاری مجامع انتخاباتی هیات‌های ورزشی عنوان کرد و گفت: انتخابات هیات‌های ورزشی براساس برنامه ریزی به صورت منظم برگزار می‌شود.

وی افزود: توقع ما از هیات‌های ورزشی توجه به جذب اسپانسر، استعدادیابی و پرورش نخبه‌ها و توسعه ورزش در عرصه‌های همگانی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: هیات‌های ورزشی باید برنامه محور عمل کنند و هدف ما اعتلای همه جانبه ورزش استان همدان است.

وی حمایت از ورزش‌های الکترونیکی را یکی دیگر از برنامه‌های مهم دستگاه ورزش همدان دانست و گفت: ورزش‌های الکترونیک نیاز به توسعه دارد که باید با به‌ روز کردن و ظرفیت‌شناسی فعالین این حوزه ساماندهی و هدایت شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه در راستای حمایت و توسعه ورزش‌های الکترونیک هرآنچه در توان باشد بکار خواهیم گرفت، گفت: به توسعه ورزش الکترونیک در همدان کمک می‌کنم.

استان همدان دارای بیش از ۸۵ هزار ورزشکار در قالب ۵۰ هیات ورزشی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !