مراسم زیارت مخصوص امام رضا(ع) در مسجد حضرت علی‌بن موسی الرضا (ع) برگزار می‌شود


مراسم زیارت مخصوص امام رضا(ع) در مسجد حضرت علی‌بن موسی الرضا (ع) برگزار می‌شود

حجت الاسلام والسلمین رئوفی گفت: مراسم ایام زیارت مخصوص حضرت امام رضا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صراف در مسجد حضرت علی‌بن موسی الرضا (ع برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «مهدی رئوفی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه ماه ذی القعده به دلیل داشتن مناسبت هایی همچون واقعه دحو الارض و ایام زیارت مخصوص حضرت امام رضا (ع) و البته دهه کرامت که با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) کریمه اهل بیت (ع) شروع می شود و با ولادت امام رضا (ع) به پایان می رسد دارای اهمیت خاصی است، اظهار کرد: ماه ذی العقده از جمله ماه هایی است که نماز مخصوص خود را دارد به طوری که نماز یکشنبه های این ماه در میان مومنان رواج دارد و در بسیاری از مساجد از جمله مسجد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) (واقع در تهران، خیابان مجاهدین اسلام، خیابان شهید قادری) برگزار می شود.

امام جماعت مسجد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ادامه داد: زیارت مخصوصه حضرت امام رضا (ع) که در بسیاری از کتب شیعی روز 23 ماه ذی القعده است نیز در مساجد رواج بسیاری دارد.

وی اضافه کرد: مراسم زیارت مخصوص حضرت امام رضا (ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عباس صراف و مداحی جواد اعتماد در مسجد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در روزهای یکشنبه 13 تا چهارشنبه 16 تیر ماه برگزار می شود.

رئوفی در ادامه با بیان اینکه مساجد باید از ظرفیت مراسم زیارت مخصوصه حضرت امام رضا (ع) برای التجا به خداوند مهربان و توسل به حضرات معصومین (ع) استفاده کنند، یادآور شد: دعا برای فرج امام زمان (عج)، سلامتی مقام معظم رهبری، موفقیت دولت جدید، پیشرفت کشور و رفع بلای منحوس کرونا استفاده کنند تا ان شاءالله خداوند به ما رحم کند و این بلای فراگیر از بین برود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های مسجد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در طی دوره شیوع کرونا مطابق با مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و مرکز رسیدگی به امور مساجد و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و تاکنون بیش از 15 هزار ماسک و پنج هزار عدد از اقلام دیگر بهداشتی میان نمازگزاران این مسجد طی 17 ماه اخیر توزیع شده است.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر