دو مدیر ارشد مایکروسافت این شرکت را ترک می‌کنند


«کِیت جانسون» مدیر شرکت مایکروسافت در آمریکا و «تونی تاونز-وایتلی» رئیس مرکز صنایع نظارتی مایکروسافت در آمریکا این شرکت را ترک می‌کنند. این دو نفر خروج خود از غول نرم‌افزاری جهان را طی دو روز گذشته اعلام کردند. سخنگوی مایکروسافت اعلام کرد که هر دو فرد مذکور به «دلایل شخصی» در حال عزیمت از این شرکت هستند. خانم جانسون برای چهار...

«کِیت جانسون» مدیر شرکت مایکروسافت در آمریکا و «تونی تاونز-وایتلی» رئیس مرکز صنایع نظارتی مایکروسافت در آمریکا این شرکت را ترک می‌کنند. این دو نفر خروج خود از غول نرم‌افزاری جهان را طی دو روز گذشته اعلام کردند. سخنگوی مایکروسافت اعلام کرد که هر دو فرد مذکور به «دلایل شخصی» در حال عزیمت از این شرکت هستند.
خانم جانسون برای چهار سال مدیرعامل شرکت مایکروسافت در آمریکا بود. او در این پست هدایت گروه 10 هزار نفری را برعهده داشت و طبق گزارش لینکدین، مسئول مستقیم فعالیت‌های سود و زیان مایکروسافت به ارزش 45 میلیارد دلار بود.
جانسون روز گذشته با انتشار مطلبی روی شبکه اجتماعی لینکدین در مورد جدایی خود از مایکروسافت توضیح داد. وی گفت که برای کمک به مدیر جدید شعبه آمریکایی مایکروسافت در این مرکز باقی می‌ماند تا ببیند که در آینده چه چیزی در انتظار او خواهد بود.
خانم تاونز-وایتلی نیز از سه سال قبل رئیس صنایع نظارتی مایکروسافت در آمریکا بود. صفحه او در شبکه اجتماعی لینکدین خاطرنشان می‌کند که وی مسئول یک سازمان فروش با بیش از 2 هزار کارمند بود و سازمانی با سود و زیان به ارزش 11 میلیارد دلار را در اختیار داشت.
وی پیش از اینکه به عنوان مدیر صنایع تنظیم شده مایکروسافت فعالیت خود را آغاز کند، معاون مرکز صنایع مایکروسافت بود. لازم به ذکر است تلاش مراکز خبری برای مطلع شدن از علت خروج این دو زن موفق از شرکت مایکروسافت هنوز اعلام نشده است.
در مقابل سخنگوی مایکروسافت این توضیحات را منتشر کرده است: «”کیت جانسون” مدیر شعبه آمریکایی مایکروسافت و “تونی تاونز-وایتلی” مدیر مرکز دولت و صنایع نظارتی مایکروسافت به دلایل شخصی تصمیم به ترک شرکت گرفته‌اند. ما از همکاری‌های آنها بسیار سپاسگزاریم و برای آنها بهترین‌ها را در آینده آرزو می‌کنیم».

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!