روش انتقال امتیاز وام بانک رسالت


روش انتقال امتیاز وام بانک رسالت

هر فردی پس از دریافت امتیاز وام بانک رسالت می تواند آن را انتقال دهد. در ادامه نحوه انتقال امتیاز وام بانک رسالت را بخوانید.

روش انتقال امتیاز وام بانک رسالت

به گزارش راهبرد معاصر بانک رسالت یکی از بانک های قرض الحسنه است که برای پرداخت وام اعتبارسنجی انجام می دهد. برای دریافت وام از بانک رسالت نیاز به سپرده گذاری برای کسب امتیاز لازم با خرید امتیاز وام بانک رسالت از افراد دیگر دارید.اگر شما زمان لازم برای جمع آوری امتیاز را ندارید می توانید از امتیاز سایرین استفاده کنید.در ادامه می توانید نحوه انتقال امتیاز وام بانک رسالت را بخوانید. بانک رسالت هر ماه معادل 20 درصد میانگین مبلغ سپرده گذاری به فرد امتیاز می دهند. بانک رسالت اعلام کرده است که هیچ دفتر و نماینده ای برای فروش امتیاز وام رسالت را ندارد و هیچ شخصی مجوز رسمی خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت را ندارد. کمترین قیمت امتیاز وام رسالت برای یک میلیون وام 12 ماهه 90 هزار تومان و حداکثر قیمت 130 هزارتومان است. سقف وام رسالت در سال 1400 مبلغ 100 میلیون تومان است.

روش انتقال امتیاز وام بانک رسالت

نکات مهم در انتقال امتیاز وام رسالت

در صورتی که شما نیاز به وام فوری بانک رسالت دارید می توانید با خرید امتیاز وام بانک رسالت وام خود را سریع دریافت نمایید.اما اگر شما برای دریافت وام بانک رسالت عجله ای ندارید بهتر است با سپرده گذاری در بانک رسالت و یا با کارکردن با حسابتان در بانک رسالت امتیاز وام بانک رسالت را کسب نمایید و دیگر نیاز به خرید امتیاز وام بانک رسالت نخواهید داشت. قبل از تکمیل فرآیند اعتبارسنجی و اطمینان از پرداخت وام توسط بانک از خرید امتیاز وام رسالت خودداری نمایید. امتیاز همیشه در دسترس است و انتقال آن ساده و سریع،می باشد.

بانک رسالت دفتر و یا نماینده ای برای فروش امتیاز وام رسالت نداردو به هیچ شخصی مجوز رسمی خریدو فروش امتیاز نمیدهد.

از دادن اطلاعات حساب خود به افراد غیر مطمئن پرهیز نمایید.

برای انتقال امتیاز وام رسالت شهر محل سکونت انتقال دهنده و انتقال گیرنده امتیاز اهمیتی ندارد.

عموما کف قیمت امتیاز وام رسالت برای یک میلیون وام 12 ماهه 90 هزار تومان و سقف قیمتی 130 هزارتومان است.

بانک قرض الحسنه رسالت بانکی اجتماعی و خدماتی بوده بدین معنی که این بانک از تسهیلات پرداختی به مشتریان سودی کسب نمی نماید و متقابلاً به سپرده های مشتریان نیز سودی تخصیص نمی دهد.بر اساس موازین شرع مقدس اسلام بانک برای پرداخت وام هیچگونه شرط و تعهدی نداشته و متقابلاً از مشتریان محترم هم شرطی را نخواهد پذیرفت. پرداخت وام بر اساس آئین نامه و ضوابط داخلی بانک است.

هیچ شخص حقیقی و یا حقوقی مجاز به تاسیس دفتر خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت نمی باشد.اما هر فردی می تواند امتیاز وام بانک رسالت خود را بر طبق موازین بانک رسالت به متقاضی دریافت وام بانک رسالت منتقل کند.

فیلم / آموزش ورود به پیشخوان مجازی بانک رسالت

نحوه انتقال امتیاز وام بانک رسالت با ثبت کد ملی و شماره حساب متقاضی وام

نحوه انتقال امتیاز وام بانک رسالت چه هنگامی که شما قصد فروش امتیاز وام رسالت را دارید و یا هنگامی که برای مساعدت و کمک به دوستان و نزدیکان و یا افراد نیازمند قصد انتقال امتیاز خود را دارید، به یک شکل است. برای انتقال امتیاز ابتدا می بایستی وارد سایت بانک رسالت شوید.سپس بر روی گزینه پیشخوان بانک رسالت کلیک نمایید. برای ورود به پیشخوان مجازی بانک رسالت در محل های تعیین شده کد ملی و شماره موبایل خودتان را وارد نماید. عبارت امنیتی را نیز که نوشته شده در محل مربوطه درج کنید.

روش انتقال امتیاز وام بانک رسالت

پس از ورود به پیشخوان مجازی بانک رسالت بر روی گزینه تسهیلات که در منوی سمت راست است کلیک نمایید. با کلیک بر روی گزینه تسهیلات چند گزینه ظاهر می شود. شما بر روی گزینه معرفی وام کلیک نمایید. در صفحه باز شده در بالای صفحه ابتدا باید شماره حسابی که قصد دارد امتیاز را از آن حساب منتقل نمایید مشخص سازید. افرادی که از ده یا پانزده سال پیش در بانک رسالت حساب دارند دارای چند شماره حساب می باشند. حساب های قدیمی بانک رسالت با عدد 301 و 302 شروع می شوند.اما حساب های که دو سه سال اخیر افتتاح حساب شده اند همه با عدد 10 شروع شده اند.

روش انتقال امتیاز وام بانک رسالت

در پایین صفحه مربوط به انتقال امتیاز وام بانک رسالت شما می بایستی کد ملی و شماره حساب انتقال گیرنده امتیاز وام بانک رسالت و میزان امتیازی که قصد انتقال آن را دارید همراه با مدت زمان آن تعیین نمایید. سپس با تیک قبولی مقررات بانک، تقاضای خود برای انتقال امتیاز وام رسالت را ثبت نمایید. با ثبت تقاضا در همان صفحه یک کد رهگیری ظاهر می شود .که شما بهتر است این کد رهگیری را برای خودتان یادداشت نمایید. البته این کد رهگیری از طریق سامانه اطلاع رسانی بانک رسالت نیز به شماره موبایل شما پیامک می گردد.

روش انتقال امتیاز وام بانک رسالت

اگر شما در همان پیشخوان بانک رسالت در منوی سمت راست بر روی گزینه درخواست های من کلیک نمایید. مشاهده خواهید کرد که درخواست شما برای انتقال امتیاز وام بانک رسالت، در لیست درخواست های شما قرار گرفته و زمان دقیق ثبت درخواست شما هم ذکر شده است. اما در مقابل درخواست شما برای انتقال امتیاز وام بانک رسالت نوشته شده در حال بررسی. عموما بانک ظرف 24 ساعت تقاضای شما را بررسی می نمایید اگر به اندازه کافی امتیاز در حساب بانک رسالت خودتان داشته باشید. بانک این انتقال امتیاز رسالت را تایید می نماید. با تایید بانک عبارت انجام شد، جایگزین عبارت درحال بررسی می گردد. مانند تصویر زیر که مربوط به حساب خود من می باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی