فقط در عرض 30 ثانیه بینی خود را کوچک کنید

فقط در عرض 30 ثانیه بینی خود را کوچک کنید

برخی از افراد دوست ندارند بینی بزرگی داشته باشند و از سوی دیگر هم پول زیادی برای جراحی زیبایی بینی خود ندارند. علاوه بر مشکل مالی بسیاری از افراد از جراحی و بیهوشی های ناشی از آن واهمه دارند و به همین علت بینی خود را جراحی نمی کنند . داشتن بینی مدل عروسکی و رو به بالا را بسیاری از دختران جوان دوست دارند در این بخش برای شما دو شیوه برای کوچک کردن بینی بدون جراحی در نظر گرفته ایم.

کوچک کردن بینی گوشتی بدون جراحی

بسیاری افراد پس از اینکه برای کوچک کردن بینی خود را عمل جراحی انجام میدهند ، با مشکلاتی جدی برای بینی خود مواجه میشوند که حتی از کرده خود پشیمان میشوند ، اما ما در این مطلب بخور دادن را به جهت کوچک سازی بینی به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با بخور دادن منافذ پوست باز شده و چربی‌ها با مصرف اکسیژن سوخت و ساز پیدا می‌کند. بخوردادن بینی باعث کاهش چربی و گوشت‌های این منطقه از بینی می‌شود و بینی می‌تواند به فرم دلخواه و مناسبی در بیاید.

به این نکته توجه نمایید که حتما پس از بخور دادن بینی را زیر آب یخ بگیرید و مدتی بگذارید تا وقتی که احساس کنید بینی تان سفت شده است، این کار باعث جلوگیری از افتادگی بینی می‌شود.

کوچک شدن بینی با آب لیمو؛ واقعیت یا شایعه؟

بسیاری از افراد برای کوچک کردن بینی خود را به تیغ جراحی می سپارند تا با جراحی تغییرات مورد نظر خود را از جمله کوچک کردن بینی را روی صورت خود پیاده سازی کنند. در تمام جراحی های زیبایی ها مرتبط با بینی اندازه بینی تغییر می کند، اما این اندازه هم روی افراد مختلف فرق می کند.

در جراحی های بینی تغییر اندازه بینی چشمگیر هستند، اما در برخی دیگر تغییر اندازه بینی فقط در این حد است که ایرادات بینی اصلاح شود. بسیاری از افراد طرفدار جراحی بینی تمایل به ایجاد تغییراتی در حد طبیعی روی بینی خود هستند یعنی در واقع دوست دارند جراحی به گونه ای باشد که تغییرات محسوس نباشند و جراحی به صورت طبیعی انجام شود.

از اهداف جراحی زیبایی بینی می توان به برداشتن قوز بینی، اصلاح فرم نوک بینی، تغییر اندازه بینی و تقارن پره های بینی اشاره کرد.

کوچک شدن بینی با آب لیمو

بسیاری از افراد که از سپردن خود به تیغ جراحی هراس دارند در اینترنت روش های طبیعی کوچک شدن بینی را جستجو می کنند. در این بررسی ها یکی از روش هایی که به علاقه مندان کوچک شدن بینی چشمک می زند استفاده از آب لیمو برای کوچک شدن بینی است.

افراد زیادی که علاقه مند به استفاده روش های طبیعی هستند یا از جراحی می ترسند به سمت این روش می آیند. برخی از افراد اذعان می دارند کوچک شدن بینی با آب لیمو برای آنها جادو کرده است به گونه ای که با تهیه یک محلول ساده تهیه شده از آب لیمو ضمن فرم دادن به بینی خود از کوچک شده آن شگفت زده شده اند. حال سوال این است آب لیمو چگونه باعث کوچک شدن بینی می شود؟

مطالعات انجام شده در این زمینه نشان می دهد چربی سوزی آب لیمو در کوچک کردن اندازه بینی نقش دارد. از خاصیت چربی سوزی آب لیمو و زنجبیل بطور همزمان می توان به عنوان یک ترکیب بسیار قوی برای کوچک کردن بینی استفاده کرد. این ماسک باعث از بین رفتن چربی های زیر پوست بینی می شود و با کاهش چربی های زیر پوست بینی به کوچک تر شدن آن منجر می شود، بنابراین با استفاده از یک ماسک ساده می توان بینی خود را کوچک کرد.

بر ای استفاده از این روش برای کوچک کردن بینی باید پودر زنجبیل و خمیر دندان را به اندازه کافی با یک قاشق غذاخوری آب لیمو ترکیب کنید سپس ماسک را روی بینی خود قرار داده تا تاثیر آب لیمو بر کوچک شدن بینی را مشاهده کنید.

البته دقت داشته باشید نخست باید بینی خود را با مواد شوینده مناسب بشویید و به طور کامل به گونه ای که هیچ گونه آلودگی و چربی روی آن نباشد شستشو دهید سپس مخلوط تهیه شده را به مدت 20 تا 30 دقیقه روی بینی خود قرار دهید و پس از این زمان بینی خود را با آب گرم بشویید.

این ماسک برای دریافت نتیجه مورد نظر باید حداقل به مدت 10 روز به طور مداوم انجام شود. علاوه بر این، هر بار پس از انجام این کار کمی بینی خود را از سمت پایین رو به بالا ماساژ دهید تا این عمل تاثیر آب لیمو بر کوچک شدن بینی را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:لنفادنوپاتی چیست؟

فقط در عرض 30 ثانیه بینی خود را کوچک کنید

فقط در عرض 30 ثانیه بینی خود را کوچک کنید

تاثیر آب لیمو بر کوچک شدن بینی؛ واقعیت یا شایعه؟

در حالیکه برخی افراد به شدت از تاثیر آب لیمو بر کوچک شدن بینی صحبت می کنند، اما با توجه به وجود ابهامات زیاد پیرامون این روش طبیعی نمی توان به طور کامل به آن اعتماد کرد.

برخی افراد با توجه به وجود ابهامات زیاد پیرامون این روش طبیعی آن را فریب و تبلیغ دروغین سایت های تبلیغاتی می دانند تا از این روش برای دیده شدن استفاده کنند. این گروه از افراد اذعان می دارند این روش هیچ تاثیری بر بینی و ساختار تشکیل شده آن از استخوان و غضروف ندارد و شاید بتوان گفت آبلیمو، این ماده طبیعی روی پوست بینی تاثیر دارد نه ساختار آن.

گفته می شود تنها روش مورد استفاده برای تغییر فرم و ساختار بینی گزینه جراحی زیبایی است. در واقع این جراحی تنها روشی برای کوچک شدن بینی به شمار می آید. سال ها شایعات زیادی در این باره وجود داشته و دارد، اما اختلاف نظر در این زمینه زیاد ست و تحقیقات علمی تاکنون در این زمینه انجام نشده است.

یک روش دیگر کوچک کردن بینی با استفاده از یک وسیله :

بسیاری از افراد به خاطر داشتن اعتماد به نفس پایین و زشت پنداری خود ، دست به عمل‌های زیبایی زیادی می‌زنند تا بتوانند اعتماد به نفس خود را به دست بیاورند .

که البته این عمل‌های زیبایی برای خیلی‌ها هم گران تمام می‌شود ، درواقع هم از نظر هزینه و هم از نظر اینکه این عمل‌های زیبایی بی بازگشت هستند و شما دیگر حق پشیمان شدن ندارید مانند خانم بهنوش بختیاری که از عمل جراحی بینی خود بسیار پشیمان است .

حالا که گفتیم بینی ، لازم است بدانید که بیشترین بخشی که بر روی آن عمل‌های زیبایی انجام می‌دهند ، در سراسر دنیا بینی است که ایران هم یکی از بیشترین مشتری‌های جراحی بینی را داراست .

اما کره ای‌ها در یک اقدام بسیار جالب ، یک وسیله ای را اختراع کرده اند که بدون نیاز به عمل جراحی ، می‌توانید بینی خود را کوچکتر کنید .

این وسیله ی منعطف پلاستیکی که در همه ی داروخانه‌ها یافت می‌شود ، بسیار قیمت پایینی دارد و کمتر از ۳۰ ثانیه می‌توانید آنها را داخل بینی خود بگزارید و یا در بیاورید .

آنها بخاطر فرم منعطفی که دارند به راحتی درون سوراخ‌های بینی گزاشته می‌شوند و با این کار می‌توان فرم بینی خود را کوچکتر و زیبا تر نشان داد.

بیشتر بخوانید:پیشگیری از بروز آلرژی های مختلف فصلی

فقط در عرض 30 ثانیه بینی خود را کوچک کنید

فقط در عرض 30 ثانیه بینی خود را کوچک کنید

فقط در عرض 30 ثانیه بینی خود را کوچک کنید

فقط در عرض 30 ثانیه بینی خود را کوچک کنید

فقط در عرض 30 ثانیه بینی خود را کوچک کنید

فقط در عرض 30 ثانیه بینی خود را کوچک کنید

فقط در عرض 30 ثانیه بینی خود را کوچک کنید

فقط در عرض 30 ثانیه بینی خود را کوچک کنید

گزارش: الهه زارعی

منبع : www.tak-roj.ir