برگزاری ‌آیین بزرگداشت روز زیارتی امام رضا (ع) در کانون «شهید علی اکبر رحمانیان»


برگزاری ‌آیین بزرگداشت روز زیارتی امام رضا (ع) در کانون «شهید علی اکبر رحمانیان»

ترابفرد از برگزاری آیین بزرگداشت روز زیارتی امام رضا (ع) با حضور بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم خبر داد.

«هادی ترابفرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: روز 23 ذی‌القعده، ماه رجب و روز شهادت امام رضا (ع) به عنوان روز زیارتی مخصوص ایشان مطرح شده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» افزود: قرار گرفتن بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع) در ایران و مشهد مقدس سبب شده تا پیوند و الفت ایرانیان با این امام همام بیشتر باشد.

وی با اشاره به اینکه هر ساله از سوی کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» سفرهای زیارتی به بارگاه مقدس حضرت رضا (ع) انجام می شود، بیان کرد: امیدواریم با برچیده شدن بیماری کرونا، این سفرها دوباره رونق بگیرد.

ترابفرد از برگزاری آیین بزرگداشت روز زیارتی امام رضا (ع) از سوی این کانون فرهنگی و هنری، عنوان کرد: این برنامه با مداحی و سخنرانی در این کانون فرهنگی و هنری برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه، بر فضیلت زیارت امام هشتم شیعیان و استجابت دعا در این حرم مطهر تاکید شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» در پایان با قدردانی از بچه های مسجد برای حضور در این مراسم، از آنها بابت رعایت شیوه نامه های بهداشتی در هنگام برگزاری برنامه، تقدیر کرد.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط