هشت میلیارد ریال کالای قاچاق در پاوه کشف شد


هشت میلیارد ریال کالای قاچاق در پاوه کشف شد

کرمانشاه - ایرنا -جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک محموله قاچاق در شهرستان پاوه به ارزش هشت میلیارد ریال و با تلاش ماموران پلیس خبر داد. 

سردار "جمال سلمانی" روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: ماموران انتظامی "پاوه" حین گشتزنی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و راننده آن با بی توجهی به اخطار ایست پلیس، اقدام به فرار کرد.

وی ادامه داد: ماموران با مشاهده این صحنه به تعقیب نیسان فراری پرداخته و پس از طی مسافتی موفق به توقیف آن شده و بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در بازرسی های به عمل آمده چهار هزار دست پوشاک، ۱۴۸ جفت کفش، ۲۶ دستگاه لوازم برقی آشپزخانه و ۴۰ هزار عدد میخ چاشنی کناف کاری کشف شد.

سردار سلمانی با بیان اینکه ارزش محموله قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان به هشت میلیارد ریال می رسد، از تلاش برای دستگیری راننده متواری خبر داد.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را جزو مهمترین برنامه های پلیس در سال حمایت از تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اعلام کرد.

کشف ۵۰۰ میلیون ریال لوازم خانگی قاچاق در روانسر

فرمانده انتظامی روانسر از کشف ۶۴ دستگاه خردکن برقی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "ایمان مرادی" اظهار داشت: ماموران انتظامی روانسر حین گشتزنی به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و برای بازرسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در جریان بازرسی های صورت گرفته ۶۴ دستگاه خردکن برقی که طبق نظر کاشناسان ارزش آن به ۵۰۰ میلیون ریال می رسید، کشف شد.

سرهنگ مرادی در پایان از دستگیری راننده خودروی سواری و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !