آسنسیو: بعد از آن مصدومیت خیلی ترسیده بودم


مارکو آسنسیو، ستاره رئال مادرید، می گوید بعد از مصدومیت سختی که برایش در سال 2019 به وجود آمد حالا کاملا آماده است.

آسنسیو: بعد از آن مصدومیت خیلی ترسیده بودم
مارکو آسنسیو، ستاره رئال مادرید، می گوید بعد از مصدومیت سختی که برایش در سال 2019 به وجود آمد حالا کاملا آماده است.

در تابستان سال 2019 بود که ستاره جوان رئال مادرید یعنی مارکو آسنسیو از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد و برای مدت زمان طولانی نتوانست در ترکیب لوس بلانکوس به میدان برود. با این حال آسنسیو آن دوران را پشت سر گذاشته و حالا به نظر می‌رسد که رفته رفته به فرم ایده‌آل خود نزدیک می‌شود و می‌توانیم شاهد آمادگی کامل او در فصل آینده رقابت‌ها باشیم.

آسنسیو حالا در مصاحبه ای پیرامون وضعیت خود بعد از آن مصدومیت گفت: "من الان خیلی خوب هستم و 100 درصد بهبود یافته ام. من در طول پیش فصل احساس بسیار خوبی داشته و امیدوارم که همه چیز برایم خوب جلو برود. من حالا المپیک را پیش رو دارم که یک تجربه بزرگ برایم محسوب می شود. من این فرصت را کنار هم تیمی هایم دارم و واقعاً منتظر آن هستم.

آسنسیو: بعد از آن مصدومیت خیلی ترسیده بودم

پیش از آن مصدومیت من هرگز آسیبی ندیده بودم و مطمئناً این مسئله باعث شد که تردید و ترس زیادی در من ایجاد شود. این مسئله تا حدودی شما را تحت تاثیر قرار می دهد اما رفته رفته به آن عادت می کنید و متوجه می شود که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. من بیشتر با چیزهای مثبت روبرو شدم تا مسائل منفی. وقت بیشتری را با خانواده‌ام گذراندم و چیزهای زیادی را در خودم کشف کردم که اگر این اتفاق برایم نمی افتاد نمی‌توانستم به آنها پی ببرم. این روند به بلوغ من بسیار کمک کرده است."

آسنسیو در ادامه گفت: "بعد از این مصدومیت من خیلی چیزها یاد گرفتم و حالا بدنم را بهتر میشناسم. من همه کارهای اساسی را انجام دادم تا در بهترین حالت ممکن برگردم. من هر روز این وسواس را داشتم که از بدن و زانوی خود محافظت کنم و اکنون مشخص شده که با آمادگی 100 درصدی بازگشته ام و حالم خوب است."

آسنسیو ادامه داد: "من کمی با کارلو آنچلوتی صحبت کردم و او چیزهای مثبت و خوبی به من گفت. همچنین من می‌دانم که می‌توانم چیزهای بسیار زیادی از او یاد بگیرم. او تجربه بسیار زیادی در فوتبال دارد."

آسنسیو: بعد از آن مصدومیت خیلی ترسیده بودم

تلاش برای حضور در جام جهانی قطر: "هنوز ماه های زیادی باقی مانده اما قطعا حضور در جام جهانی بسیار زیبا خواهد بود. من فرصت حضور در جام جهانی روسیه را داشتم و می توانم بگویم که این تورنمنت با هیچ رقابت دیگری قابل مقایسه نیست. این بزرگترین رقابت در فوتبال ملی محسوب می‌شود و امیدوارم که بتوانم در جام جهانی قطر حاضر ‌باشم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...