بررسی متفاوت جیپ گلادیاتور شش چرخ 175 هزار دلاری + فیلم


بررسی متفاوت جیپ گلادیاتور شش چرخ 175 هزار دلاری + فیلم

امروزه شاهد ساخت خودروهای شش چرخ زیادی هستیم. اما خوشحالیم که دوباره یک چهره آشنا را می‌بینیم، یعنی اپوکالیپس سینیستر 6 که در واقع یک جیپ گلادیاتور شش چرخ است.یوتیوبرهای خودرویی که مخاطبان آن‌ها جوانان هستند خودروهای شش چرخ را خیلی دوست...

امروزه شاهد ساخت خودروهای شش چرخ زیادی هستیم. اما خوشحالیم که دوباره یک چهره آشنا را می‌بینیم، یعنی اپوکالیپس سینیستر ۶ که در واقع یک جیپ گلادیاتور شش چرخ است.

یوتیوبرهای خودرویی که مخاطبان آن‌ها جوانان هستند خودروهای شش چرخ را خیلی دوست دارند، چون از هر چیز دیگری عجیب‌تر هستند. آمریکا بهترین مکان برای مشاهده چنین خودروهایی است و به تازگی شاهد بررسی هنسی ولاسی رپتور شش چرخ هم بوده‌ایم.

اما به دلایلی نامشخص، در بررسی کانال یوتیوبی سوپرکار بلوندی از این جیپ معروف، شاهد حضور الکس هیرشی یا همان سوپرکار بلوندی نیستیم. شاید او مشغول ضبط برنامه با خودروهای میلیاردرها در دبی است و نتوانسته خودش را به ایالات‌ متحده برساند.

نام فردی که به نیابت از الکس این خودرو را بررسی می‌کند سرجی است. او تدوینگر و سازنده ویدیوهای این کانال است که گاهی اوقات در ویدیوها هم حضور پیدا می‌کند.

در هر صورت اپوکالیپس سینیستر ۶ خودروی خیلی جذابی است. همان‌طور که یکی از کاربران گفته است، اگر مدل رنگید را کوین هارت در نظر بگیریم، این مدل شش چرخ دوئین راک جانسون است.

نه تنها این گلادیاتور یک محور اضافی دارد، بلکه هر شش تایر آن غول‌پیکر هستند. همچنین بدنه خودرو کاملاً تغییر کرده و مثل یک سایبورگ از آینده به نظر می‌رسد.

نمای جلویی به سختی قابل ‌تشخیص است، کشیده شده و دارای روکش فولادی است. از گلگیرهای اصلی جیپ خبری نیست که با گلگیرهای کوچکتر جایگزین شده‌اند. شیشه جلو گویا برای شرایط جنگی ارتقا پیدا کرده است، در حالی که یک رول کیج و یک تایر یدکی بزرگ در عقب قرار گرفته‌اند.

در حالی که عاشقان اینگونه خودروها دوست داشتند نوعی موتور همی مثلاً هل‌کت روی آن نصب شده باشد، اما شاهد نشان‌های LS3 در کناره‌های خودرو هستیم که نشان می‌دهند موتور ۵۰۰ اسب بخار این گلادیاتور شش چرخ محصول جنرال موتورز است.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا