رقص و آب بازی چند زن و مرد بی حجاب دلیجان را بهم ریختند + فیلم رقص


رقص و آب بازی چند زن و مرد بی حجاب دلیجان را بهم ریختند + فیلم رقص

حوادث رکنا: چند زن و مرد بی حجاب در دلیجان شروع به رقص و آب‌بازی کردند.

رقص و آب بازی در دلیجان با واکنش کاربران فضای مجازی مواجه شد. چند زن و مرد در دلیجان در یکی از کاروانسرا ها رقص و آب بازی کردند. در پی این رقص و آب بازی دستور پیگیری برای عاملان ایجاد رقص و آب بازی صادر شد.

به گزارش رکنا، در روزهای اخیر انتشار فیلمی از وضعیت نامناسب، خلاف‌شان و بی‌حجاب جمعی از بانوان و همزمان آب‌بازی مختلط زن و مرد در شهرستان دلیجان منتشر شد که با واکنش مردم این شهر و استان مرکزی همراه شد.

در این تصویر که گویا در یکی از کاروانسراهای تاریخی بازسازی شده استان اتفاق افتاده، نمایشی از ابتذال فرهنگی و آزادی زنان و مردانی است که در قالب گردشگری تمام خطوط قرمز کشور، قانون و شرع را زیر پا گذاشته‌اند.

موضوعی که این روزها بیش از هرچیز دلیل و مسبب و اجازه دهنده چنین اتفاقی را می‌طلبد و زنگ خطر فرهنگی را در موضوع گردشگری که از سال‌ها پیش چه در برخی تورهای گردشگری که عموما بدون رعایت شئونات برگزار می‌شودبه صدا درآورده این بار بیش از هر زمانی در این نوع اتفاق در دلیجان به صدا درآورده است.

این درحالیست که استان مرکزی از سال‌های دور با ساختار سنتی و دینی مردم به عنوان سرزمین آفتاب و مهد علما و فقاهت کشور شناخته می‌شود و به هیچ وجه نه از سوی مردم و نه از سوی افکار عمومی چنین رفتاری مورد پذیرش نیست.

دستور پیگیری موضوع به فرماندار دلیجان داده شد

استاندار مرکزی در واکنش به این موضوع گفت: هر نوع هنجارشکنی چه در این زمینه چه هر زمینه دیگر مستوجب برخورد قانونی است، هرنوع هنجارشکنی فرهنگی در جامعه با برخورد قانونی همراه است.

سیدعلی آقازاده بیان کرد: البته اطلاعات کافی را ندارم اما به محض وصول گزارشات به فرماندار دلیجان دستور رسیدگی فوری به موضوع را دادم که اگر تعمدی بوده با مسببان برخورد و در صورت سهوی و از سر اشتباهی بوده باشد تذکرات لازم داده شود.

در این موارد قانون هم اختیار را به مجری و مسئولان امر و قوه قضائیه و اعضای شورای تامین داده تا بررسی و برخورد لازم را درصورت قصور و عامدانه بودن انجام داشته باشند.

اجازه قانون‌شکنی نمی‌دهیم/ میراث فرهنگی مجری و تابع قانون است

نمی‌شود که در استان مرکزی 60 دفتر داریم برای هر 60 دفتر یک ناظر بگذاریم، البته این تور از تهران انجام شده که ما از دفتر تهران هم شکایت کردیم ولی اینکه بخواهیم برای هرتور یک مامور بگذاریم و یک اتفاق بیفتد و میراث فرهنگی را زیر سوال ببرند قدری بی انصافی است.

ما در صورت بروز هرتخلفی قانونمندانه و قاطع برخورد لازم را خواهیم داشت چراکه اصول اصلی میراث فرهنگی حرکت براساس قانون و قانونمندی است و اجازه نمی‌دهیم سواستفاده‌ای کند چراکه ما مجری قانون هستیم.

ما هم نظارت داریم و هم مکاتبات لازم را داریم و این طور نیست اقدامی انجام ندهیم و طبق قانون و مقررات مسئله را پیگیری می‌کنیم، حتی برای بررسی به دلیجان مراجعه کرده‌ایم و کارهای لازم در دست اجراست.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 27.55M | مدت زمان ویدیو: 00:03:46

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج