افشاگری درباره بروس لی ؛ او معتاد بود


نامه‌های او به رابرت بیکر نشان می‌دهند که از سال 1969 میلادی تا زمانی که در سن 32 سالگی در سال 1973 میلادی فوت کرد، معتاد به مصرف مواد مخدر از جمله ال اس دی، کوکائین و حشیش بوده است.

آفتاب‌‌نیوز :

شاید باورکردنی نباشد اما نامه‌هایی فاش شده متعلق به "بروس لی" ستاره افسانه‌ای هنر‌های رزمی نشان می‌دهند که او مصرف کننده مواد مخدر بوده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ ستاره فیلم "اژد‌ها وارد می‌شود" بیش از ۴۰ یادداشت و نامه برای یکی دیگر از بازیگران در مورد عادت خود به مصرف مواد مخدر پیش از مرگ زودهنگام‌اش نوشته بود. در این نامه‌ها اشاره شده که او کوکائین، حشیش و اسید مصرف کرده بود.

نامه‌های او به "رابرت بیکر" نشان می‌دهند که از سال ۱۹۶۹ میلادی تا زمانی که در سن ۳۲ سالگی در سال ۱۹۷۳ میلادی فوت کرد، معتاد به مصرف مواد مخدر از جمله ال اس دی، کوکائین و حشیش بوده است.

پیش‌تر در هالیوود زمزمه‌هایی درباره عادت "بروس لی" به مصرف مواد مخدر عنوان شده بود، این نامه‌ها اما تایید می‌کنند که او واقعا معتاد به مصرف مواد مخدر بوده است.

بیکر حتی هنگامی که در هنگ کنگ مشغول فیلمبرداری بود با حمل مواد مخدر از امریکا برای "لی" خطرات زیادی را متحمل شد. در سال ۱۹۷۲ میلادی، لی از این بازیگر همبازی‌اش خواست تا مقدار زیادی کوکائین برای او ارسال کند. لی نوشته بود کوکائین می‌تواند به وی کمک کند تا برای نقش آتی‌اش آماده شود. همچنین، هنگامی که در سال ۱۹۷۳ میلادی او مشغول فیلمبرداری فیلم "اژد‌ها وارد می‌شود" در هنگ کنگ بود، لیندا همسرش از طرف وی نامه نوشت و درخواست مواد مخدر کرده بود.

لیندا در نامه‌ای مورخ ۱۴ آوریل نوشته بود: "نگران نباشد که بروس از C (مخفف حرف اول کوکائین) استفاده می‌کند. او زیاده‌‌روی نمی‌کند".

یک ماه بعد از آن، اما لی دچار تشنج و تورم مغزی شد. او پس از آن بهبود یافت اما در ۲۰ ژوئیه ۱۹۷۳ میلادی در بسترش فوت شده پیدا شد.

این نامه‌های کشف شده به ارزش ۱۶۰ هزار پوند در حراجی عرضه خواهند شد.

افشاگری درباره "بروس لی"؛ او معتاد بود

افشاگری درباره "بروس لی"؛ او معتاد بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج