قیمت روز محصولات پر طرفدار سایپا + جدول‌


قیمت روز محصولات پر طرفدار سایپا + جدول‌

پرونده قیمت محصولات سایپا امروز در اولین هفته پیک پنجم کرونا چگونه بسته شد؟

هرچند با شروع دور جدید تعطیلی کرونا از ابتدای هفته گذشته بازار پرطرفدارهای سایپا افت و ثبات قیمت را تجربه کردند، اما با شروع هفته دوم تعطیلات محصولات سایپا استارت تغییر رویه را زدند و اولین گام در بازار پرطرفدارهای سایپا برداشته شد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز غالب تولیدات این شرکت بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند، اما «تیبا ۲ معمولی» یک قدم به جلو گام برداشت و امروز در بازار رشد یک میلیونی قیمت را تجربه کرد.

رشد قیمت این دو خودرو در حالی رقم خورد که به گفته فعالان بازار خودرو با توجه به تعطیلی نمایشگاهها و مراکز شماره گذاری در حاضر معامله چندانی در بازار صورت نمی گیرد و فعلا بازار در حالت سکون بسر می برد.

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «تیبا۲» معمولی امروز با افزایش یک میلیونی در بازار ۱۳۹ میلیون تومان قیمت گذاری شد. «تیباصندوقدار» نیز بدون تغییر در بازار ۱۳۲ میلیون تومان قیمت خورد.

براساس ارزیابی بازار خودرو «ساینا» دیگر خودرو پرطرفدار سایپا روز گذشته با قیمت ۱۴۷ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

«کوییک معمولی» نیز امروز تغییر قیمتی نداشت و در بازار ۱۵۵ میلیون تومان قیمت خورد.

همچنین «کوییکR» نیز امروز تغییر قیمتی در بازار نداشت و با قیمت آن به ۱۶۰ میلیون تومان رسید.

از سوی دیگر با رصد بازار خودرو می توان گفت که براساس قیمت های جدید اعلامی از سوی شرکت های خودروساز قیمت شاهین نیز به ۲۹۱ میلیون تومان رسید. به گفته فعالان بازار خودرو هنوز قیمت بازاری این خودرو مشخص نیست و این افزایش تنها به قیمت کارخانه ای این خودرو باز می گردد.

قیمت روز محصولات پر طرفدار سایپا + جدول‌

منبع: اقتصادنیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس