وان‌پلاس آزمایش‌ هدفون بادز پرو را به کاربران واگذار می‌کند


وان‌پلاس آزمایش‌ هدفون بادز پرو را به کاربران واگذار می‌کند

وان‌پلاس قصد دارد دو محصول بعدی خود شامل وان‌پلاس نورد 2 و بادز پرو را به دست آزمایش‌کننده‌ها بسپارد.

به گزارش Androidauthority، وان‌پلاس در درخواست از کاربران برای آزمایش محصولات خود تاریخچه خوبی دارد. روش کار به این صورت است که طرفداران خوش‌شانس می‌توانند نسخه‌های اولیه محصولات را آزمایش کنند و به شرکت بازخورد بدهند.

امروز وان‌پلاس اعلام کرد که دور دیگری از آزمایش محصولات خود را که Labs نام دارد، آغاز کرده است. این بار دو محصول جذاب دیگر برای تست شدن وجود دارند؛ یکی OnePlus Nord 2 که قبلاً تأیید شده و دیگری هدفون معروف به OnePlus Buds Pro است. گزینه دوم باید جالب‌تر باشد؛ زیرا اولین بار است که نام آن را می‌شنویم.

وان‌پلاس طی این سال‌ها چندین هدفون عرضه کرده است؛ اما همه آن‌ها مدل‌های مقرون‌به‌صرفه یا میان‌رده بوده‌اند و بدون هیچ گزینه‌ای که بتواند در خور رقابت با محصولات قدرتمندی مانند گلکسی بادز پرو سامسونگ یا ایرپاد پرو اپل باشد؛ اما با توجه به نام گجت صوتی بعدی این شرکت، به نظر می‌رسد سرانجام قصد دارد وارد بازار محصولات پریمیوم شود.

متأسفانه تمام اطلاعاتی که از وان‌پلاس بادز پرو داریم همین اندازه است. البته اگر می‌خواهید آزمایش‌کننده محصول شوید، ممکن است بتوانید درباره آن‌ها اطلاعات بیشتری به‌ دست بیاورید. تنها کاری که لازم به انجام دادن آن دارید این است که تا پیش از ۱۷ جولای ثبت نام کنید. وان‌پلاس تمام درخواست‌ها را بررسی و آزمایش‌کنندگان را از میان آن‌ها انتخاب می‌کند؛ این محصول در نهایت تا تاریخ ۲۲ جولای برای افراد منتخب ارسال خواهد شد.

با توجه به اینکه وان‌پلاس آماده هدفون بادز پرو است، منطقی به نظر می‌رسد که احتمالا به‌زودی این محصول را برای فروش ببینیم و حتی ممکن است این اتفاق در ۲۲ جولای، زمانی که وان‌پلاس نورد ۲ عرضه می‌شود، رخ بدهد.

نظر شما همراهان زومیت درباره محصولات جدید این شرکت چیست؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری