مهمترین لوازم سیسمونی نوزاد چیست؟

ایجاد آمادگی قبل از به دنیا آمدن نوزاد بسیار هیجان دارد و کمی هم دلهره‌آور است! در قدیم حتی نیاز نمی شد بدانید که سیسمونی نوزاد شامل چیست چون زحمت خرید آنها اغلب به عهده پدربزرگ مادربزرگ‌ها بود.

امروزه اوضاع کمی فرق کرده، بسیاری از والدین خودشان وسایل نوزاد پسر و دختر خود را تهیه می‌کنند. به همین دلیل بسیاری از والدین به دنبال یک لیست سیسمونی نوزاد هستند و می‌خواهند بدانند که بایدها و نبایدهای خرید سیسمونی چه چیزهایی هستند و اینکه سیسمونی نوزاد دختر با پسر چه تفاوت‌هایی دارد و نکات مهم خرید سیسمونی نوزاد چه مواردی هستند. پاسخ به همه این سؤالات را در این مقاله خواهید یافت.

راهنمای خرید سرویس کالسکه

چند سالی است که تجمل گرایی سبب شده است حتی افرادی که توانایی استفاده از کالسکه را به دلیل وضعیت جسمانی و ... ندارند نیز به خرید سرویس کالسکه روی بیاورند که خریدن برخی از لوازمی که در این سرویس وجود دارد ضروری نیست.اما اگر به دنبال خرید این سرویس برای کودک هستید لازم است به این نکات توجه کنید:

یکی از وسایلی که در سرویس کالسکه وجود دارد کریر است که تا 6 ماهگی برای کودک مناسب است و گنجایش نگهداری از کودک را دارد. پس بهتر است این وسیله را از کسی برای این مدت کوتاه قرض بگیرید و تنها روکش آن را عوض کنید و یک آویز زیبا برای تزئین آن استفاده کنید. هنگامی که این سرویس را انتخاب می کنید رنگی برای آن در نظر بگیرید که کمتر کثیف شود و یا کاور پلاستیکی برای تمیز نگه داشتن آن تهیه کنید. اگر می خواهید آغوشی بخرید مدل هایی را انتخاب کنید که کودک در آن امکان خوابیدن دارد و دارای محافظ گردن می باشد.

امروزه سرویس کالسکه دلیجان یکی از برند های مطرح و با کیفیت تولید داخلی است که می توانید از آن استفاده کنید.

لیست کامل سیسمونی نوزاد

کمد و وسایل چوبی نوزاد

انواع زیر پوش

انواع البسه تابستانی و زمستانی

انواع پیش بند

دستکش

جوراب

کلاه نخی

کفش

خشک کن یا حوله

زیرانداز تعویض

پمپرز و جا پمپرزی

تمیز کن بینی

ناف بند طبی و نخی

سرویس غذاخوری

قاشق و چنگال معمولی و حرارتی

ظرف ذخیره غذا

لیوان آب میوه خوری

قمقمه سرد و گرم

زانو بند

سرویس مانیکور نوزاد

شانه و برس مخصوص نوزاد

دما سنج اتاق

تب سنج

دندان گیر

شیر گرم کن

دستگاه استریلیزه کننده

رابط سینه

سوتین شیر دهی

شیر دوش

بالش شیردهی

پماد دور سینه

شیشه شیر

شیشه شور

گوش پاک کن 1 بسته

ناخن گیر مخصوص یا قیچی 1 عدد

فین گیر 1 عدد

قنداق خوری

سرلاک خوری

سرنگ دارو خوری

کاور شیر دهی

جقجقه

جای مخصوص شیشه شور روی سینک

آینه کمکی ماشین

سان شید

ست غذا ساز

میکسر

پستانک

زنجیر و بند پستانک

قاب محافظ پستانک

شربت گریپ میکچر

کیسه خواب

مهمترین لوازم سیسمونی نوزاد چیست؟

فروشگاه سیسمونی نی نی بابا

خرید سیسمونی یکی از حساس ترین و مهم ترین فعالیت هایی هست که هنگام بارداری به وقوع می انجامد. خرید کالسکه و کریر، تخت و کمد نوزاد، تخت و کمد نوجوان، انواع سرویس خواب، انواع ماشین شارژی و موتور شارژی، سه چرخه، صندلی خودرو، مینی واش، روروئک و صندلی غذاخوری همه و همه با بهترین قیمت و کیفیت در مجموعه ی نی نی بابا فراهم شده تا خریدی آسان و راحتی را تجربه کنید. در خرید سیسمونی باید طبق چک لیست سیسمونی هر اقلامی را که میخواهید خرید کنید مشخص کنید. همچنین میتوانید از مشاوران مجرب نی نی بابا جهت راهنمایی خرید سیسمونی بهرهمند شوید.