سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام+جدول


سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام+جدول

خالص سفارشات فروش سهام در بورس امروز به 805میلیارد تومان می‌رسد، برتری سمت عرضه در «انبوه سازی، املاک و مستغلات» بیش از سایرین بود و حجم صف محصولات کاغذی لطیف به 13.5درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۵۰۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۲۸۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۸۰۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «سنیر»، «غدام» و «ثالوند» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سیمتن سفید نیریز بیش از ۷۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «لطیف»، «کاما» و «مداران» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۳۲۰میلیارد تومان (۶۶درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۴۹۰میلیارد تومان (۳۸درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۹نماد و حجم صف‌های فروش در ۴۳نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف محصولات کاغذی لطیف به ۱۳.۵درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«انبوه سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش حدود ۲۱۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سیمان، آهک و گچ» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۱۵۰میلیارد تومان می‌شود. همچنین در طرف دیگر معاملات «محصولات کاغذی» با تقاضای ۱۵۰میلیارد تومانی همراه شد.

این جدول حدود ۳۵درصد از هزار و ۷۶۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۱۸۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۴۹درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به دو هزار و ۹۴۰میلیارد تومان خواهد رسید.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام+جدول

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام+جدول

منبع:اقتصادآنلاین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زخم هموفیلی بر تن رنجور بیماران