باقرپور چگونه لژیونر والیبال بانوان شد؟


باقرپور چگونه لژیونر والیبال بانوان شد؟

لژیونر والیبال بانوان کشورمان که فصل جاری در تیم نواگوریکا اسلوونی توپ می‌زند از چگونگی عقد قراردادش می‌گوید.

سودابه باقرپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: در تماسی که از طرف مایدا چیچیچ سرمربی اسبق تیم ملی والیبال بانوان داشتم، پیشنهاد همکاری در این تیم اسلوونیایی به من داده شد، پس از بررسی‌های همه جانبه با مسئولان باشگاه نواگوریکا به توافق رسیدم و قرارداد همکاری بستم.
وی در پاسخ به این سوال که حضور بانوان ایران در لیگ‌های کشور‌های مختلف چه تاثیری در روند والیبال ایران دارد؟ گفت: سطح لیگ کشور‌های اروپایی به خصوص اسلوونی به علت بالا بودن تعداد تیم‌های حاضر در لیگ و این که بازیکنان این تیم‌ها در دیدار‌های بیشتری حاضر می‌شوند، بسیار بالاتر از دیگر کشور‌ها است. این وضعیت روی عملکرد بازیکنان ایرانی موثر است.

لژیونر والیبال بانوان در خصوص علت افزایش تعداد لژیونر‌های ایرانی در لیگ کشور‌های مختلف افزود: این امر نشان دهنده آن است که لژیونر‌های ما در سال‌های گذشته عملکرد خوب و موفقی داشتند و توانستند اعتماد مربیان دیگر کشور‌ها را جلب کنند.
باقرپورگفت: قرارداد رسمی را با تیم نواگوریکا بسته ام، اما هم اکنون در اردو‌های تیم ملی حضور دارم باشگاه و سرمربی این اجازه را دادند که پس از پایان رقابت‌های قهرمانی آسیا به این تیم بپیوندم.
وی در مورد شرایط تیم ملی و وضعیت آمادگی بازیکنان گفت: خوشبختانه شرایط خیلی خوبی در تیم حاکم است و سرعت پیشرفت مان بالاست اگر بتوانیم در بازی‌های تدارکاتی آذربایجان هم حاضر شویم این مساله به هماهنگی بیشتر بین بازیکنان کمک می‌کند.
سرعتی زن تیم ملی والیبال بانوان افزود: بازی‌های تدارکاتی کمک می‌کند تا کادرفنی شناخت بهتری نسبت به دیگر بازیکنان پیدا کند به خصوص امسال که مربیان می‌خواهند جوانان را محک بزنند این دیدار‌ها فرصت خوبی است که آن‌ها خود را به کادرفنی ثابت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شش محرک قابل تغییر سلامتی کدامند ؟