اولوبت فرهنگ، عفاف و سبک پوشش جامعه


اولوبت فرهنگ، عفاف و سبک پوشش جامعه

حجت الاسلام زمانی قمشه ای گفت: اولین اولویت فرهنگی که دولت باید به آن بپردازد مساله حجاب و عفاف است که اگر همین مهم اجرا شود خیلی از مشکلات جوانان حل می شود.

حجت الاسلام قربانعلی زمانی قمشه ای استاد حوزه در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا با توجه به اهمیت مساله فرهنگ در کشور گفت: اولین اولویت فرهنگی که دولت باید به آن بپردازد مساله حجاب و عفاف است که اگر همین مهم اجرا شود خیلی از مشکلات جوانان حل می شود.

وی با اشاره به سخنرانی رهبری در روز زن دو سال پیش بیان کرد: باید ویژگی های یک زن مسلمان از قبیل عفت و حیا و پیشرفت را درنظر داشت و ترقی و پیشرفت یک زن جدا از بی بندباری در خیابان ها است و این را نمی توان ویژگی یک زن مسلمان دانست.

استاد حوزه با بیان همه گیر شدن معضل حجاب بانوان ابراز داشت: مساله ای که امروز در همه جای ایران با آن مواجه هستیم مساله حجاب و سبک پوشش اسلامی ایرانی است و متاسفانه بسیاری از زنان تحت تاثیر تهاجم فرهنگی قرار گرفته اند که اصلا علامت تمدن نمی باشد.

حجت الاسلام زمانی قمشه ای با توجه به اهمیت مساله آموزش و پرورش گفت: اولویت فرهنگی دیگه بحث دقیق عمل کردن در مدارس و آموزشگاه های عالی کشور است و باید درنظرداشت که درکتاب های درسی باتوجه به بیان مسائل روز دنیا مباحث اشلامیت ان هم رعات شود.

وی در پایان گفت: تا الان به مسائل فرهنگی در مدارس توجه شده است ولی در بخش فرهنگ آنگونه که باید، اهتمام وریزده نشده است و فرهنگ در مدرسه به یک شکل و در خانواده و جامعه به گونه ی دیگه ای است و اگر این مهم تلفیق و به هم نزدیم شود در جامعه بسیار مفید و مثر می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !