کمپ تابستانی سوپر میلیاردرهای دنیا +عکس


ابر ثروتمندان دنیا در کمپ یک هفته ای با یکدیگر مذاکره می کنند و مسایل اقتصادی خود و دنیا را بررسی می کنند. آنها در دوره پاندمی کرونا ثروتمندتر از هر زمانی در گذشته شده اند.

آفتاب‌‌نیوز :

غول های حوزه فناوری اطلاعات و رسانه و طراحی از پنج شنبه هفته گذشته در شهر "سان ولی" در ایالت آیداهو آمریکا گردهم آمده اند تا درباره همکاری ها و مسایل روز جهانی با یکدیگر بحث و تبادل نظر کنند.

کمپ تابستانی میلیاردرهای دنیا که پارسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد، امسال سی و هشتمین کنفرانس سالانه خود را طبق سنت هر ساله در شهر "سان ولی" ایالت "آیداهو" آمریکا تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار می کند. آسمان منطقه در طول یک هفته کنفرانس به روی همه پروازها بسته می ماند.

در کمپ امسال چهره هایی چون بیل گیتس (مدیر مایکروسافت)، جف بزوس (مدیر آمازون)، مارک زاکربرگ (مدیر فیسبوک) و تیم کوک (مدیر اپل) به همراه دهها ابرثروتمند دیگر در حوزه های فناوری اطلاعات و رسانه و طراحی و ورزش و.. حضور دارند.

این نشست با حضور دهها تن از سوپر میلیاردرهای بزرگ دنیا که مجموع ثروت آنها بیش از 825 میلیارد دلار است، برگزار می شود.

پاندمی کرونا ارزش ثروت این ابر میلیاردرهای دنیا را به شدت افزایش داده به طوری که هم اینک جف بزوس با دارا بودن نزدیک به 220 میلیارد دلار ثروت به ثروتمندترین فرد در تاریخ بشر تبدیل شده است.

ثروت او به تنهایی از مجموع تولید ناخالص داخلی دهها کشور فقیر و متوسط دنیا بیشتر است.

این کمپ همه ساله به میزبانی بانک سرمایه گذاری " الن اند کمپانی" برگزار می شود.

سرمایه داران بزرگ دنیا در این کمپ تعطیلات یک هفته ای تابستانی با یکدیگر به صورت خصوصی گفتگو کرده و طرح های توسعه همکاری های اقتصادی خود را به بحث و تبادل نظر می گذرانند.

آنها همچنین به ورزش هایی چون تنیس، گلف ، پیاده روی و شنا و.. نیز می پردازند و از این یک هفته تعطیلات و کنفرانس خصوصی لذت می برند.

به خاطر شرایط ویژه پاندمی کرونا شرکت کنندگان در کمپ امسال باید واکسن زده و پس از ورود به کمپ باید تست کرونا بدهند. همچنین امسال به خاطر شرایط کرونا ورود کودکان مهمانان به کمپ تابستانی ممنوع شده است.

کمپ تابستانی سوپر میلیاردرهای دنیا +عکس
کمپ تابستامی 2021 ابر ثروتمندان دنیا در "سان ولی"/ عکس ها: گتی ایمجز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق