تعداد پروژه‌های در آستانه افتتاح استان یزد قابل توجه است


تعداد پروژه‌های در آستانه افتتاح استان یزد قابل توجه است

استاندار با بیان اینکه یزد از معدود استان های کشور با تعداد بالای پروژه های نیمه تمام است، گفت: هم اکنون تعداد قابل توجهی از این پروژه ها با صرف اعتبار کمی قابلیت تکمیل و بهره برداری دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، محمدعلی طالبی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد اظهار کرد: تعداد پروژه های نیمه تمام به معنای شروع بدون برنامه و کارشناسی نشده این پروژه‌ها نیست بلکه نشان دهنده صرف وقت و انرژی زیاد مدیران برای تعریف پروژه های مختلف است که هم اکنون تعداد قابل توجهی از آنها با صرف اعتبار کمی قابلیت تکمیل و بهره برداری دارند.

وی با اشاره به مباحث مطرح شده در نشست از جمله توزیع اعتبارات تملک دارایی ها، گفت: در رابطه با پروژه های شهرستانی باید تعامل مناسبی بین دستگاه های اجرایی و فرمانداران ، به ویژه برای تکمیل پروژه های نیمه تمام بوجود آید تا بخشی از پروژه های نیمه تمام شهرستان ها با اعتبارات امسال به اتمام برسد.

طالبی با بیان اینکه بنابر اظهار مدیران کشوری، در کمتر استانی چنین شرایطی حاکم است، گفت: با این حساب باید از همه فرصت ها و ظرفیت ها جهت تسریع در بهره برداری از پروژه های نیمه تمام استفاده شود و دستگاه های اجرایی عملکرد خوبی را در سال جاری نشان دهند.

وی در ادامه بر فراهم سازی تمامی زمینه های موجود و اقدامات لازم، جهت جذب حداکثری تسهیلات تبصره ۱۸ تاکید کرد.

استاندار یزد همچنین به سالروز ثبت جهانی یزد اشاره و خاطرنشان کرد: باید وظایف و مسئولیت های ابلاغ شده به دستگاه های مختلف در رابطه با ثبت جهانی و بافت تاریخی یزد، مورد بازبینی قرار گیرد و اقدامات و فعالیت های انجام شده در این راستا، جهت ارائه گزارش اقدامات و عملکرد دستگاه ها در رابطه با ثبت جهانی یزد آماده شود.

48

کد خبر 1534157

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دورهمی ترلان پروانه با دوستانش + عکس