بونوچی: 58 هزار تماشاگر پیش از اهدای جام استادیوم را ترک کردند و باید از این لذت برد


بونوچی: 58 هزار تماشاگر پیش از اهدای جام استادیوم را ترک کردند و باید از این لذت برد

لئوناردو بونوچی گل ایتالیا در فینال یورو 2020 را به ثمر رساند و در مجموع فوق ستاره ایتالیا در این تورنمنت...

ایتالیا موفق شد با برتری مقابل انگلیس در ضربات پنالتی، قهرمان یورو 2020 شود. آنها در ومبلی لندن جشن قهرمانی را مقابل هواداران انگلیسی برگزار کردند. لئوناردو بونوچی پس از بازی در گفتگو با رای اسپورت گفت:

این رویایی بود که به واقعیت تبدیل شد و تمام مجموعه تیم و روبرتو مانچینی شایسته تحسین هستند. وقتی اولین بار با مانچینی در ساردینیا جمع شدیم، جو بسیار متفاوتی نسبت به قبل وجود داشت. کم کم اعتماد به نفس خودمان را بازیابی کردیم، مصمم و متحد شدیم. این قهرمانی، نور علی نور بود و ما را به افسانه تبدیل کرد.

جو ومبلی و لندن بر علیه ایتالیا بسیار خصومت آمیز بود. فقط 7 هزار از ومبلی را ایتالیایی ها پر کردند و آنها هم ایتالیایی های ساکن بریتانیا یا نزدیک به آن بودند زیرا محدودیت سفر وجود داشت. با این حال بونوچی با این جو ومبلی، بیشتر انگیزه گرفته است:

این یک حس منحصربفرد است و ما با تمام وجود لذت می بریم. اینکه 58 هزار نفر از تماشاگران استادیوم، پیش از اهدای جام ورزشگاه را ترک کنند، چیزی است که باید از آن لذت برد. حالا جام به رم می آید. آنها فکر می کردند جام قرار است در لندن بماند. برای آنها متاسفم اما ایتالیا یک بار دیگر به آنها یک درس آموخت.

موقع گرم کردن به هم گفتیم اتفاقاتی که روی سکوها می افتد، باید برای ما فقط یک سر و صدای جانبی باشد. ما 34 بازی بدون شکست داشتیم. تنها کاری که لازم بود انجام دهیم، این بود که همین کاری را انجام دهیم که تاکنون انجام داده ایم؛ نه کم و نه زیاد.

بونوچی به طور واضح پس از قهرمانی پاسخ انگلیسی هایی را که ومبلی را ترک کردند، داد. او مقابل دوربین فریاد می زد:

پاستای بیشتر! ما پاستای بیشتری می خواهیم!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت