دستور دادگاه عالی لاهور برای تدریس سیره پیامبر (ص) در مدارس و دانشگاه ها


دستور دادگاه عالی لاهور برای تدریس سیره پیامبر (ص) در مدارس و دانشگاه ها

دادگاه عالی لاهور اعلام کرد که ضربه زدن به احساسات مذهبی مسلمانان به ویژه از طریق رسانه های اجتماعی تبدیل به یک امر عادی شده است و باید اقدامی برای مقابله با آن انجام شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « pakobserver»،دادگاه عالی لاهور اعلام کرد که ضربه زدن به احساسات مذهبی مسلمانان به ویژه از طریق رسانه های اجتماعی تبدیل به یک امر عادی شده است و باید اقدامی برای مقابله با آن انجام شود.

«محمد قاسم خان » رئیس دادگستری لاهور در این باره گفت: احساسات مذهبی افراد تحت پوشش آزادی بیان آسیب می بیند و تا کنون هیچ اقدام جدی برای مقابله با این مسئله انجام نشده است.

وی افزود: حفاظت از اعتبار حضرت محمد (ص) اولین و مهمترین وظیفه همه مسلمانان روی زمین است و مسلمانان به هیچ عنوان نباید اجازه دهند که جایگاه والای پیامبر اکرم (ص) به بهانه آزادی بیان مورد بی احترامی قرار بگیرد و خدشه دار شود.

قاسم خان گفت: مطالب بسیار زیادی که کاملا مخالف دستورات اسلام است علیه مقدسات مسلمانان و پیامبر اکرم (ص) در رسانه های اجتماعی به ویژه در فیس بوک منتشر می شود و باید اقدامات مناسب برای مهار چنین پست هایی انجام شود.

دادگاه عالی دستور داد که دولت شبکه ای را ایجاد کند تا محتواهای موهن به مقدسات مسلمانان مورد نظارت قرار بگیرد و متوقف شود.

همچنین بر اساس دستور دادگاه عالی دولت باید پورتال خاصی ایجاد کند که در آن جزئیات کلیه وب سایت ها / صفحات معتبر اسلامی برای راهنمایی افراد در سراسر جهان به ویژه امت اسلامی معرفی شود.

دادگاه عالی همچنین پیشنهاد داد تا مطالبی در مورد شخصیت پیامبر اکرم (ص) و سیره زندگی ایشان از دوره ابتدایی تا دوره کارشناسی ارشد در کتابهای درسی گنجانده شود.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی مجری کلید اسرار از دختر و همسر جذابش برای اولین بار + بیوگرافی و عکی های خصوصی !