فجر سپاسی – شاهین؛ فینال لیگ یک در شیراز 


فجر سپاسی – شاهین؛ فینال لیگ یک در شیراز 

یکی از مهمترین دیدارهای هفته ماقبل پایانی رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور عصر امروز در استادیوم پارس شیراز بین فجر سپاسی و شاهین شهرداری بوشهر برگزار می شود. 

به گزارش "ورزش سه"، فجر سپاسی صدرنشین در این بازی میزبان شاهینی خواهد بود که با یک امتیاز کمتر در رده چهارم جدول قرار دارد و این بدین معنی است که رقابت در بالای جدول فشرده و میلی متری است و حتی در فاصله دو هفته مانده به پایان بازی ها به طور قطع نمی توان گفت کدام دو تیم به لیگ برتر صعود خواهند کرد. فجر سپاسی و هوادار یا بادران و شاهین شهرداری بوشهر و شاید هم یکی از دو تیم صعود کننده مس کرمان باشد.

فجر در صورت پیروزی در این دیدار در صدر جدول باقی خواهد ماند به این خاطر که 57 امتیازی می شود. البته جدول دو تیم 54 امتیازی دیگر هم دارد. هوادار و بادران تهران. اما تفاضل گل فجر سپاسی نسبت به هوادار یک گل و نسبت به بادران چهار گل بهتر است و بعید است هوادار با نتیجه ای در کرمان در برابر مس پیروز شود که برتری فجر سپاسی در تفاضل گل از بین برود. از سویی شاهین شهرداری بوشهر برای صعود به لیگ برتر تنها باید در این بازی پیروز شود. حتی ممکن است پیروزی در این دیدار هم منجر به صعود شاهین شهرداری بوشهر به رتبه های اول و دوم جدول نشود اگر هوادار و بادران در مصاف با حریفان پیروز شوند. به واقع تنها پیروزی است که موجب می شود شاگردان داوود مهابادی برای صعود به لیگ برتر بخت پیدا کنند.

فجر سپاسی با مربیگری کلانتری که پیش تر هم به لیگ برتر صعود کرده بود در این فصل از بازی ها ارایه گر فوتبال خوبی در برابر حریفان بود؛ حتی به زعم مربیان تیم حریف. این تیم هفته گذشته با شکست هوادار در تهران برای اولین بار در فصل جاری صدرنشینی را تجربه کرد و بدون شک موقعیتی که به سختی به دست آورد و بعد از 32 هفته انتظار نمی خواهد در یک هفته و به آسانی از دست بدهد. داوود مهابادی که پیش تر سرمربی فجر سپاسی بود آخرین بار با تیم گهر دورود به لیگ برتر صعود کرد و مترصد فرصت است تا یک بار دیگر این تجربه شیرین را تکرار کند. این بار با شاهین شهرداری بوشهر. دو تیم مصاف امروز از تیم های پرطرفدار و با سابقه فوتبال کشور هستند که حضور دوباره آنها در لیگ برتر موجب شادی مردم شهر می شود. مصاف فجر سپاسی و شاهین فینال لیگ یک در دو هفته پایانی بازی است و به نظر می رسد تیم پیروز بخت زیادی برای صعود به لیگ برتر داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !