فرهنگ حجاب و عفاف باید به عنوان حق الله نهادینه شود


فرهنگ حجاب و عفاف باید به عنوان حق الله نهادینه شود

لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ترویج و تبیین فرهنگ حجاب و عفاف را نیاز جامعه عنوان کرد و گفت: فرهنگ حجاب و عفاف باید به عنوان حق الله نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی حجاب و عفاف با بیان اینکه هدف از جلسه برنامه‌ریزی حجاب و عفاف این است که به نتیجه کاربردی برسیم نه اینکه دور هم جمع شویم و رفع تکلیف کنیم، گفت: همه ما به دنبال این هستیم از برگزاری جلسات عفاف و حجاب نتیجه لازم را بگیریم.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: در آیات قرآن در بحث عفاف و حجاب بحث تبیین و تبلیغ، فرهنگ سازی و اقدام مطرح می‌شود و به گونه‌ای باید برنامه‌ریزی شود که عفاف و حجاب به عنوان حق الله نهادینه شود.

وی با بیان اینکه حجاب حق الله است، عنوان کرد: کسی نمی‌تواند از حجاب به عنوان حق الله تخطی کند، البته در بحث ترویج، تبلیغ و ترویج عفاف و حجاب در استان باید بیش از گذشته اقدام شود و جهت هماهنگی بین دستگاه‌های فرهنگی و متولی عفاف و حجاب افرادی مشخص شوند.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: در همه ایام سال باید جهت ترویج عفاف و حجاب تلاش کنیم و اقدامات مختص یک هفته نباشد در همین راستا نیازمند یک طرح نو هستیم.

وی با انتقاد از بسته شدن پارک بانوان در خرم‌آباد گفت: پارک بانوان به عنوان محلی که بانوان می‌توانند در این مکان حضور پیدا کنند حداقل ممکنی است که برای بانوان خرم‌آبادی در نظر گرفته شده ولی متاسفانه تعطیل شده است و همین امر سبب شده افرادی برای انجام ورزش در کنار دریاچه‌ها، پارک‌ها با حجاب نامناسب ورزش‌های مختلط انجام می‌دهند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تصریح کرد: پیشینه تاریخ به ما می‌گوید که همه ما ملت دریک کشتی هستیم و اگر کسی بخواهد با بد حجابی و بی حجابی این کشتی را سوراخ کند همه ملت دچار آسیب می‌شوند و آنچه مستر همفر جاسوس انگلیسی که گفته باید بی حجابی را گسترش داد تا مردان فریفته شوند و نهاد خانواده از بین برود محقق می‌شود.

ضرورت بهره مندی از ظرفیت ها برای تبیین و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد: جهت ترویج و تبیین عفاف و حجاب باید از اصناف مختلف بهره گرفت تا عفاف و حجاب به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود و با توجه به وضعیت استان یک طرح و برنامه جامع عملی عملیاتی کنیم./9451/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس