116 طرح اشتغالزایی دامپروری در شعیبیه شوشتر به بهره برداری رسید


116 طرح اشتغالزایی دامپروری در شعیبیه شوشتر به بهره برداری رسید

اهواز – ایرنا - 116 طرح اشتغالزایی دامپروری در شعیبیه شوشتر به همت بنیاد کرامت رضوی و همکاری سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان به بهره برداری رسید.

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی روز دوشنبه در آیین بهره برداری از این طرح به خبرنگار ایرنا گفت: در مجموع ۳۲۰ طرح اشتغال‌زایی دام سنگین ۶ راسی در بخش شعیبیه پیش‌بینی شده که تا ۲ ماه آینده تسهیلات آن به متقاضیان پرداخت می شود.

محمدحسین استادآقا افزود: برای راه اندازی این طرحها بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان پرداخت می شود .

وی ادامه داد: همراه با پرداخت تسهیلات، تامین علوفه، آماده سازی مکان نگهداری، خدمات دامپزشکی و حتی تمهیدات لازم برای خرید شیر دامداران پیش بینی شده است.

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی گفت: برای حل مشکل آب شرب ۳۴ روستای غرب شعیبیه نیز توسط این نهاد حدود ۱۲ میلیارد ریال امروز مصوب و مقرر شد با همکاری سپاه خوزستان و فرمانداری شوشتر با حفر چهار حلقه چاه مشکل آب شرب این روستاها مرتفع شود.

وی گفت :احداث ۲ باب زمین چمن نیز در سفر امروز مصوب شد تا با نقطه یابی توسط فرمانداری شوشتر و همکاری سپاه خوزستان عملیات اجرایی آن به زودی شروع می شود.

شعیبیه از توابع شهرستان شوشتر با جمعیت ۲۲ هزار نفر ۵۸ روستا دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا