نوجوان بوکانی برگزیده مسابقه المپیادهنری نقاشی آمریکا شد


نوجوان بوکانی برگزیده مسابقه المپیادهنری نقاشی آمریکا شد

مهاباد- ایرنا-رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوکان گفت: هستی عابدی از اعضای کانون این شهرستان برگزیده مسابقه المپیاد نقاشی کشور آمریکا شد.

اسماعیل فروغیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کودک نقاش و عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز بوکان موفق به دریافت جایزه از ششمین المپیاد هنری بنیاد بین‌المللی هنر کودک واشنگتن کشور آمریکا شد.

وی ادامه داد: المپیاد هنری بنیاد بین‌المللی هنر کودک واشنگتن با موضوع "هنر و ورزش"در سال گذشته میلادی برگزار شد و ضمن آن ۱۳ اثر از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی در این رقابت هنری بین المللی شرکت داشتند.

رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوکان گفت: دختر ۹ ساله از کانون شهرستان بوکان که در اثر خود ورزش دوچرخه سواری در طبیعت را به تصویر کشیده است، جایزه ششمین المپیاد هنری بنیاد بین‌المللی هنر کودک واشنگتن کشور آمریکا را از آن خود کرد.

وی با بیان اینکه این کودک از سوی کشور آمریکا برای دریافت جایزش به این کشور دعوت شده است، افزود: والدین این کودک اعلام کردند که به این کشور سفر نمی کنند و در این صورت جایزه وی از طریق پست برای آن ارسال خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سال ۱۳۹۸ "آرتین سلیمانی" از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان برگزیده مسابقه بین‌المللی نقاشی "هیکاری" ژاپن شده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !