تیم فوتبال استقلال ملاثانی برابر حریفش متوقف شد


تیم فوتبال استقلال ملاثانی برابر حریفش متوقف شد

اهواز - ایرنا - تیم فوتبال استقلال ملاثانی در هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ یک کشور برابر میهمانش به نتیجه تساوی رضایت داد.

به گزارش ایرنا تیم های استقلال ملاثانی و آرمان گهر دوشنبه شب در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی پرگل سه بر سه به پایان رسید.

بازیکنان استقلال ملاثانی در جریان بازی چند موقعیت گلزنی دیگر به دست آوردند اما یکی پس از دیگری آنها را از دست دادند که اعتراض سرمربی آبی پوشان را به همراه داشت.

پیش از آغاز بازی افسران سلامت فدراسیون پزشکی ورزشی، کار نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در این بازی انجام دادند. هنگام بازی فاصله اجتماعی بین نیمکت نشینان ۲ تیم به خوبی رعایت شد.

این دیدار بدون حضور تماشاگر بود و از حضور خبرنگاران در این دیدار نیز ممانعت شد. کیفیت زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز نیز نامناسب بود.

تیم های آرمان گهر و استقلال ملاثانی به ترتیب با ۴۶ و ۳۹ امتیاز در مکان های دهم و سیزدهم جدول رده بندی جای گرفتند.

تیم استقلال ملاثانی اولین سال حضورش در لیگ دسته یک فوتبال کشور را تجربه می کند.

قاسم شهبا سرمربی آرمان گهر پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران گفت: بازی حساسی بود و آماده بودیم با کسب سه امتیاز جایگاهمان را در جدول بهتر کنیم.

وی با بیان اینکه گرمای هوا روی بازی اثرگذار بود افزود: بازی را به خوبی مدیریت کردیم و به ۲ گل رسیدیم اما در ادامه روی اشتباه دروازه بانمان یک گل خوردیم.

شهبا گفت: در نیمه دوم طبیعی بود حریف فشار زیادی به دروازه ما وارد کند و حملات زیادی داشته باشد. آنها بازی مستقیم را در دستور کارشان قرار دادند که موفق بودند.

وی افزود: شاید در دقایق آخر اگر بازی بهتر مدیریت می‌کردیم گل سوم را نمی‌خوردیم. در کل یک فصل بسیار فرسایشی را طی کردیم اما خوشحالم که توانستیم به خوبی کار را تمام کنیم.

اشکش سرمربی تیم استقلال ملاثانی نیز گفت: به بازیکنان درود می فرستم که شرافتمندانه بازی کردند و تاکنون ۳۹ امتیاز کسب کردند اما از مسوولان خوزستان گله دارم که کوچکترین حمایتی از این تیم مردمی نشد در حدی که لایق بهترین ها هستند.

ابراهیم اشکش افزود: فصل را به خوبی تمام کردیم و تیم را با اختلاف نسبت به رقبایمان در لیگ ماندگار کردیم که جای تبریک دارد.

تا پایان رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور یک هفته دیگر باقی مانده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !