بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی


بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- کشف 10 فقره سرقت کابل برق و الکتروموتور در بردسکن و تعلیق سه ماهه فعالیت یک شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در مشهد از جمله اخبار کوتاه روز دوشنبه در استان خراسان رضوی است.

بردسکن_ جانشین فرمانده انتظامی بردسکن از کشف ۱۰ فقره سرقت کابل برق و الکتروموتور در این شهرستان خبر داد. سرهنگ محمد تقی قربانی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در پی اعلام وقوع سرقت مقادیری کابل برق و سه دستگاه الکتروموتور از دستگاه‌های یک واحد نیمه صنعتی در حاشیه شهر بردسکن، مأموران تجسس کلانتری ۱۱ این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و کنترل و مراقبت های لازم موفق به شناسایی و دستگیری متهم به سرقت شدند. وی افزود: متهم در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به ۱۰ فقره سرقت مقادیر قابل‌ توجهی کابل برق، سه دستگاه الکتروموتور و تعدادی سرقت‌های خرد از جمله در و پنجره فلزی و ادوات کشاورزی از خانه باغ های شهرستان به همراه دو تن از دوستانش اعتراف کرد. جانشین فرمانده انتظامی بردسکن با اشاره به اینکه همدستان متهم نیز در عملیات جداگانه دستگیر شدند ادامه داد: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

مشهد- معاون گردشگری اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان رضوی از تعلیق سه ماهه فعالیت شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری بال سفر فرشتگان در مشهد خبر داد. به گزارش روز دوشنبه روابط‌ عمومی اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان رضوی، یوسف بیدخوری گفت: با توجه به عدم اعتبار پروانه بهره‌برداری شرکت یاد شده و عدم اقدام جهت تمدید آن، موضوع تعلیق در جلسه نظارت و رسیدگی به شکایات دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری استان مطرح و به مدیر عامل شرکت ابلاغ شد. وی افزود: این شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سه ماه فرصت دارد برای رفع نواقص و مشکلاتی که به دلیل آنها تعلیق شده، اقدام نماید و در صورت عدم اقدام در مهلت مقرر، مجوز فعالیت بهره‌برداری آن لغو خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شهید طهرانی‌مقدم انتخاب شد