اسلحه ویژه استقلال و فرهاد مجیدی برای دیدار با پرسپولیس


اسلحه ویژه استقلال و فرهاد مجیدی برای دیدار با پرسپولیس

مهدی قایدی که در دربی‌های سال‌های اخیر همواره پرسپولیس را آزار داده است در بازی شهریور 99 شوک مهمی به قهرمان سال‌های اخیر فوتبال ایران داد. نوشته اسلحه ویژه استقلال و فرهاد مجیدی برای دیدار با پرسپولیس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

اسلحه ویژه استقلال و فرهاد مجیدی برای دیدار با پرسپولیس

مهدی قایدی باز هم به پرسپولیس شوک وارد می‌کند؟
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | ۷:۰۱
اسلحه ویژه استقلال و فرهاد مجیدی برای دیدار با پرسپولیس

مهدی قایدی که در دربی‌های سال‌های اخیر همواره پرسپولیس را آزار داده است در بازی شهریور ۹۹ شوک مهمی به قهرمان سال‌های اخیر فوتبال ایران داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی قایدی در دربی پنجم شهریور ماه سال گذشته که در نیمه نهایی جام حذفی برگزار شد نقش یک شوکر را بازی کرد و در دقیقه چهارم بازی با یک ضربه دیدنی دروازه رادوشوویچ را گشود. شوک شدیدی که باعث شد تیم پرسپولیس برای جبران گل خورده سراسیمه به حملات بی هدف روی آورده و در نهایت نیمه اول را بدون گل زده به رختکن بروند.

قایدی این هفته‌ها آماده‌ترین و موثرترین بازیکن آبی‌هاست و قطعاً فرهاد مجیدی و کادر فنی استقلال برای دیدار پنجشنبه هفته جاری حساب ویژه ای روی این بازیکن باز کرده اند.

مهدی قایدی تا اینجا در هر ۲۷ مسابقه لیگ برتر در ترکیب تیمش حضور داشته و با ۲۲۲۶ دقیقه حضور در ترکیب استقلال، بیشترین دقایق حضور در لیگ برتر را بین بازیکنان هم تیمی‌اش داراست.

مهدی قایدی تاکنون ۶ بار در لیگ برتر گلزنی کرده که به ترتیب مقابل تیم‌های گل‌گهر سیرجان، پرسپولیس، آلومینیوم اراک، تراکتور رفت و برگشت و شهر خودرو بوده است.

دیدار یک چهارم نهایی جام حذفی پنجشنبه ۲۴ تیر ساعت ۱۹ و ۴۵ در استادیوم آزادی برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک