بررسی نکات صرفی، نحوی و لغوی آیات قرآن کریم در برنامه در محضر قرآن


بررسی نکات صرفی، نحوی و لغوی آیات قرآن کریم در برنامه  در محضر قرآن

برنامه در محضر قرآن کاری از گروه آموزش رادیو قران است که با محوریت بررسی نکات صرفی- نحوی و لغوی آیات قرآن کریم، چهارشنبه های هر هفته تقدیم شنوندگان می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ برنامه "درمحضر قرآن"با هدف آموزش ترجمه صحیح آیات قرآن کریم روزهای چهارشنبه هر هفته از شبکه رادیویی قران پخش می شود.


این برنامه از جزء ۳۰ و از انتهای قران کریم با بررسی سوره مبارکه ناس شروع به کار کرده و هم اکنون به بررسی سوره مبارکه طور می پردازد. علاقه مندان به معنای صحیح و ترجمه سلیس آیات قران کریم ، اساتید و دانشجویان حوزه حفظ و مفاهیم قران مخاطب اصلی این برنامه رادیویی می باشند.


بر اساس این گزارش، برنامه در محضر قرآن در روز چهارشنبه ۲۳ تیرماه به بررسی آیه ۴۰ سوره مبارکه طور خواهد پرداخت و کارشناس برنامه ضمن بررسی نکات صرفی و نحوی این آیه ی شریفه ترجمه صحیح و متفاوتی از آیه مورد نظر را در برنامه ارائه می دهد.


این برنامه کاری از گروه آموزش شبکه رادیویی قران است که به تهیه کنندگی محبوبه کلانتر و کارشناسی استاد حمیدرضا مستفید، روزهای چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۱ به مدت ۳۰ دقیقه بر روی آنتن می رود.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول