مهدی رحمتی دوست دارد کدام تیم صعود کند ؟


مهدی رحمتی دوست دارد کدام تیم صعود کند ؟

مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال پدیده که فوتبال حرفه‌ای خود را از باشگاه فجرسپاسی آغاز کرد، برای این تیم در راه صعود به به لیگ برتر آرزوی موفقیت کرد. نوشته مهدی رحمتی دوست دارد کدام تیم صعود کند ؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مهدی رحمتی دوست دارد کدام تیم صعود کند ؟

مهدی رحمتی: با آرزوی صعود فجرسپاسی ؛ در رویای صعود دوباره تیم سابق به لیگ برتر
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۲
مهدی رحمتی دوست دارد کدام تیم صعود کند ؟

مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال پدیده که فوتبال حرفه‌ای خود را از باشگاه فجرسپاسی آغاز کرد، برای این تیم در راه صعود به به لیگ برتر آرزوی موفقیت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شب گذشته تیم فوبتال فجرسپاسی با پیروزی قاطع ۳ بر ۰ مقابل شاهین شهرداری بوشهر یک گام بلند دیگر به سوی لیگ برتر داشت و حالا همه چیز در دستان شاگردان کلانتری است؛ چرا که آن‌ها با تفاضل گل بهتر صدرنشین جدول لیگ یک هستند و با پیروزی در بازی پایانی مقابل گل‌ریحان البرز که سقوطش به لیگ دو قطعی شده، می‌توانند جشن صعود به لیگ برتر را بر پا کنند. مهدی رحمتی سرمربی این روزهای تیم فوتبال پدیده، که در باشگاه فجرسپاسی فوتبال حرفه‌ای خود را آغاز کرد و به فوتبال ایران معرفی شد و پس از آن توانست روزهای رویایی را در تیم استقلال و سپاهان و هم‌چنین تیم ملی فوتبال ایران بگذارند، در پیامی ویدئویی برای فجری‌ها در مسیر صعود به لیگ برتر آرزوی موفقیت کرد.

مهدی رحمتی با تمجید از عملکرد فجرسپاسی تا به اینجای رقابت‌های لیگ برتر، ابراز امیدواری کرد که آن‌ها با دعای هواداران فجر و مردم شیراز گام‌های پایانی را با موفقیت پشت سر بگذارند و به لیگ برتر صعود کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا نام پدر و مادر در کارت ملی‌های جدید درج نمی‌شود؟