بهترین ماسک موهای ترمیم کننده مناسب موهای رنگ شده


رنگ کردن مو یکی از روش‌های رسیدن به ظاهر دلخواه است. افراد زیادی برای اینکه رنگ موهایشان به صورتشان بیاید موهای خود را رنگ می‌کنند؛ اما استفاده‌ بیش از حد از رنگ مو و مواد شیمیایی بر روی مو باعث ضعیف شدن مو می‌شود. پس از مدتی تارهای مو نازک، ضعیف و شکننده می‌شوند. برای […]

رنگ کردن مو یکی از روش‌های رسیدن به ظاهر دلخواه است. افراد زیادی برای اینکه رنگ موهایشان به صورتشان بیاید موهای خود را رنگ می‌کنند؛ اما استفاده‌ بیش از حد از رنگ مو و مواد شیمیایی بر روی مو باعث ضعیف شدن مو می‌شود. پس از مدتی تارهای مو نازک، ضعیف و شکننده می‌شوند. برای جلوگیری از این اتفاق بسیار مهم است که موها به قدر کافی تقویت شوند و مواد مغذی به کف سر و ریشه‌ مو برسد. ماسک موهای مخصوص موهای رنگ شده، مکمل‌هایی هستند که می‌توانند به درمان و تقویت مو کمک بسیاری کنند. مواد معدنی و مغذی موجود در این ماسک‌ها، به شما کمک می‌کند تا موهایی شاداب داشته باشید. در ادامه این مطلب از موتن رو قصد داریم بهترین ماسک موهای ترمیم کننده مناسب موهای رنگ شده را معرفی کنیم.

ماسک مو ترمیم کننده لافارر مناسب موهای رنگ شده و آسیب دیده

ماسک موی ترمیم کننده لافارر با دارا بودن ترکیباتی همچون روغن دانه انار، روغن دانه کتان، کراتین هیدرولیز شده، روغن زیتون، عصاره آلوئه ورا و ویتامین F منجر به افزایش درخشندگی مو، تثبیت رنگ مو و ترمیم و بازسازی ساختمان کراتین موهای آسیب دیده می‌شود. علاوه بر این، عصاره‌های گیاهی به کار رفته در این ماسک مو، منجر به ایجاد خاصیت نرم کنندگی و در نتیجه تسهیل در شانه زدن شده است. ماسک موی ترمیم کننده لافارر جلوی ایجاد موخوره را می‌گیرد و درخشندگی و شادابی موها را به دنبال دارد.

بهترین ماسک موهای ترمیم کننده مناسب موهای رنگ شده

_________________________________________________________________

برای خرید جدیدترین محصولات لافارر اینجا کلیک کنید.

_________________________________________________________________

ماسک مو دافی مناسب موهای رنگ شده و بلوند

ماسک موی دافی با دارا بودن ترکیبات موثری همچون روغن گردو، جوانه گندم و آفتابگردان، از ساختار مو مراقبت کرده و از مو ر برابر پرتوهای مضر خورشید محافظت می‌کند. از طرف دیگر، این محصول موهای خشک و رنگ شده را نرم و لطیف کرده و از کدر و مات شدن موی دکلره شده جلوگیری می‌کند. بیوتین، روغن آرگان و عصاره جوانه گندم موجود در این ماسک مو، استحکام ساقه مو و انعطاف پذیری آن را به دنبال دارد.

بهترین ماسک موهای ترمیم کننده مناسب موهای رنگ شده

ماسک موی ترمیم کننده کالیون مناسب برای موهای رنگ‌شده و معمولی

ماسک موی ترمیم کننده کالیون با دارا بودن بیش از ۱۵ ترکیب دارویی، موها را نرم، براق و ابریشمی کرده و آسیب‌های ناشی از شکنندگی مو را خنثی می‌کند. از طرف دیگر با دارا بودن روغن‌هایی همچون نارگیل، آرگان و آووکادو، منجر به آب رسانی، ترمیم کنندگی و مرطوب کنندگی مو شده و به پر شدن موها کمک می‌کند. چای سبز موجود در این ماسک مو، برای استحکام موها بسیار مفید است. ماسک موی ترمیم کننده کالیون منجر به تقویت فولیکول‌های مو شده و آن‌ها را بلند، قوی و ضخیم می‌کند.

_________________________________________________________________

خرید بهترین ماسک‌های مو از موتن رو

_________________________________________________________________

ماسک موی تقویت کننده بیول مدل Biscuit مناسب موهای رنگ شده

ماسک موی تقویت کننده بیول با دارا بودن ترکیباتی همچون روغن هسته آرگان، روغن هسته انگور، روغن زیتون، عصاره‌های جوانه گندم، آلوئه ورا و شی باتر، تارهای مو را احیا و از آن‌ها مراقبت می‌کند. آلوئه ورا با دارا بودن نیاسین و خاصیت احیاکنندگی سلول‌های مو و شی باتر با دارا بودن خاصیت آب‌رسانی پوست و مو، منجر به تقویت و تغذیه تارهای مو می‌شوند. از طرف دیگر، روغن‌های آرگان، هسته انگور و زیتون، احیا کننده‌های بی‌نظیری برای ریشه و ساقه مو هستند.

بهترین ماسک موهای ترمیم کننده مناسب موهای رنگ شده

ماسک مو تقویت کننده تونی مناسب موهای رنگ شده

ماسک موی تقویت کننده تونی با دارا بودن ترکیباتی همچون بیوتین، انواع ویتامین‌ها و انواع پروتئین‌ها، طول عمر رنگ مو را افزایش می‌دهد و منجر به تقویت و ترمیم موهای آسیب دیده و شکننده می‌شود. از طرف دیگر، این محصول قابل استفاده برای موهای کراتین و ریباندینگ نیز هست. ماسک موی تقویت کننده تونی افزایش براقیت، شفافیت، شادابی، طراوت و حالت پذیری موها را تیز به دنبال دارد.

_________________________________________________________________

پیشنهاد مقاله : چند ترفند ساده برای برطرف کردن تناژ زرد و قرمزی موهای رنگ شده

_________________________________________________________________

چرا خرید ماسک موی ترمیم کننده مناسب موهای رنگ شده از موتن رو؟

موتن رو نام یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین آرایشی و بهداشتی در ایران است که کالاهای اورجینال را با مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌رساند. از آنجا که رضایت مشتری برای موتن رو بسیار حائز اهمیت است، سفارشات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست مشتریان می‌رساند. تمامی محصولات در موتن رو از جمله انواع ماسک مو با تخفیف‌های بی‌نظیر ارائه می‌شوند؛ بنابراین با خرید از این فروشگاه می‌توانید در هزینه‌های خرید محصولات آرایشی و بهداشتی خود صرفه جویی کنید.

امتیاز دهید: post

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته