واکنش سعید جلیلی به «دختر مو شرابی»!


واکنش سعید جلیلی به «دختر مو شرابی»!

سعید جلیلی نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به انتشار رمان «دختر مو شرابی» واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، محمد حسین‌زاده نویسنده کتاب دختر مو شرابی در صفحه مجازی خود نوشت:« امروز وحید آقای جلیلی تماس گرفت و بعد احوالپرسی گفت یکی از خوانندگان کتاب «دختر مو شرابی» می‌خواهد با شما صحبت کند. انتظار صحبت با هر فردی را داشتم جز دکتر سعید جلیلی. کتاب را خوانده بودند و با تماس‌شان من را شرمنده کردند. صحبت‌های سعید آقا برایم امروز شد کلی انگیزه و انرژی. هم کتاب را مورد لطف قرار دادند و هم از کارهای قبلی پرسیدند و وقتی گفتم کار اولم بوده است تشویقم کردند به ادامه مسیر.

نقد سیاست خارجه ۲۰۰ ساله اخیر کشور یکی از محورهای «رمان دختر مو شرابی» است و استقبال یک دیپلمات انقلابی و مدافع حقوق ایران در مجامع بین‌المللی امیدم را مضاعف کرده است که ان‌شاءالله «دختر مو شرابی» به هدفش یعنی رساندن پیام عزت و غیرت ایرانی خواهد رسید. لطف دکتر جلیلی اما درسی دیگر هم برایم داشت؛ تواضع و فروتنی ایشان که با یک تماس چند دقیقه‌ای با یک نویسنده تازه‌کار چقدر انگیزه برایم ایجاد کردند. اینکه گاه یک تماس و احوالپرسی چقدر می‌تواند انگیزه‌ها را زنده کند و دل‌ها را امیدوار.»

گفتنی است، «دختر مو شرابی» به قلم محمد حسین‌زاده توسط نشر کتابستان معرفت چاپ و منتشر شده است.

منبع: کیهان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس