اعلام آمادگی 400 موکب برای استقرار در مرز شلمچه جهت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی


اعلام آمادگی 400 موکب برای استقرار در مرز شلمچه جهت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی

سردار یازع از اعلام آمادگی 400 موکب برای استقرار در مرز شلمچه جهت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: برای استقرار موکب ها در مسیر شلمچه تمام امکانات زیرساختی در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «سردار مکی یازع» عصر امروز (یکشنبه ۲۰ تیر) در جمع خبرنگاران از اعلام آمادگی ۴۰۰ موکب جهت استقرار در نقطه صفر مرزی و مسیر شلمچه خبر داد و اظهار کرد: این تعداد مواکب از شهرستان آبادان در راستای خدمات رسانی به زائران و عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) برای پیاده رودی اربعین حسینی به جهت استقرار در مرز بین المللی شلمچه اعلام آمادگی کرده اند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آبادان افزود: در راستای توجیه و آموزش در راستای پیشگیری از قطع زنجیره ویروس کرونا، هر هفته برای مواکب بومی متقاضی کارگاه های آموزشی در زمینه بهداشت و نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی در خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی برگزار می شود.

وی با اشاره به آماده سازی زیرساخت های شلمچه برای اربعین امسال تصریح کرد: برای استقرار موکب ها در مسیر شلمچه تمام امکانات زیرساختی در حال پیگیری است.

سردار یازع به برگزاری نشست های مختلف با دیگر استان ها برای خدمات رسانی در مرز شلمچه اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه هشت استان برای زیارت اربعین از مرز شلمچه گذر می کنند جلساتی با نماینده‌های موکب ها و کاروان‌های زیارتی به خصوص استان های معین همچون استان خوزستان، بوشهر، هرمزگان، کرمان، فارس و بوشهر نیز برگزار شد و تمام موارد مورد نیاز برای خدمات رسانی به آنان اعلام شده است.

وی یاد آور شد: امسال به خاطر افزایش گرمای هوا در زمان برگزاری مراسم اربعین حسینی علاوه بر احداث سایبان ها، کارخانه یخ سازی نیز در موقعیت بهبهان احداث می‌شود.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس