در ادامه تورنمنت گلدکاپ/ قطر 3- پاناما 3؛ جذاب در حد جام جهانی


در ادامه تورنمنت گلدکاپ/ قطر 3- پاناما 3؛ جذاب در حد جام جهانی

تیم ملی فوتبال قطر بامداد امروز باوجوداینکه سه مرتبه از حریفش پاناما پیش افتاد، اما درنهایت بازی با نتیجه تساوی به اتمام رسید.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در آخرین روز از دور اول مرحله مقدماتی در گروه D رقابت‌های گلد کاپ در منطقه کونکاکاف، دو تیم قطر و پاناما به مصاف هم رفتند، که این دیدار جذاب و پر گل درنهایت با نتیجه تساوی سه بر سه به پایان رسید تا هر دو تیم در اولین دیدارشان به گرفتن یک امتیاز اکتفا کنند.

این رقابت‌ها که در 4 گروه 4 تیمی در کشور امریکا در حال برگزاری است، حالا کشور قطر را به‌عنوان میزبان جام جهانی 2022 به‌عنوان تیم مهمان پذیرفته است که حضور قطری‌ها در این تورنمنت پس از شرکت در کوپا امریکا 2018، قطعاً می‌تواند باعث رشد هرچه بیشتر نسل طلایی فوتبال قطر شود.

در ادامه تورنمنت گلدکاپ/ قطر 3- پاناما 3؛ جذاب در حد جام جهانی

در دیداری که بامداد امروز در BBVA استادیوم شهر هیوستون امریکا برگزار شد، تیم ملی قطر به تشخیص فلیکس سانچز با این نفرات پا به میدان گذاشت.

مشعل برشام (السد)، پدرو میگوئل (السد)، بوعلم خوکی (السد)، بصام هشام (الدحیل)، عبدالکریم حسن (السد)، همام احمد (الغرافه)، عبدالکریم هیدوس (السد)، کریم بوضیاف (الدحیل)، عبدالعزیز حاتم (الریان)، معزعلی (الدحیل)، اکرم عفیف (السد)


سانچز در این دیدار تیمش را با آرایش 3-5-2 به میدان فرستاد که دراین‌بین حضور عبدالکریم حسن به‌عنوان یکی از سه مدافع مرکزی از نکات جالب‌توجه این ترکیب به شمار می‌رفت. سانچر با قرار دادن او در بین مدافعان ترجیح داد؛ همام احمد 21 ساله را در پست وینگر چپ به کار گیرد، اما او درحالی‌که 90 دقیقه کامل را در میدان بود، نتوانست نمایش قابل قبولی را ارائه دهد.

یکی دیگر از نکات جالب این ترکیب نیمکت نشینی سعد الشیب گلر باتجربه السد بود که باید ببینیم در ادامه تورنمنت سانچر چه تصمیماتی در درون دروازه قطر خواهد گرفت.

در ادامه تورنمنت گلدکاپ/ قطر 3- پاناما 3؛ جذاب در حد جام جهانی

نیمه اول این دیدار هیچ گلی را در برنداشت اما به‌یک‌باره در نیمه دوم جشنواره‌ای از گل به پا شد و زننده اولین گل هم کسی نبود جز ستاره باشگاه السد اکرم عفیف که توانست در دقیقه 48 دروازه پاناما را با یک ضربه والی باز کند.

در ادامه "رولاندو بلکبرن" توانست بازی را سه دقیقه بعد (51) به تساوی بکشد، اما خیلی زود یعنی در دقیقه 53 این بار نوبت معزعلی بود که قدر پاس زیبای عفیف را دانست و با فرار به داخل محوطه جریمه و یک ضربه دقیق دوباره عنابی پوشان قطری را از حریفشان پیش انداخت.

در ادامه تورنمنت گلدکاپ/ قطر 3- پاناما 3؛ جذاب در حد جام جهانی

اما دیری نپایید که این برتری نیز با گلزنی دوباره بلکبرن در دقیقه 58 از دست رفت تا نتیجه به تساوی 2 بر 2 برسد.

در ادامه این دیدارحسن الهیدوس هم پایش به گلزنی باز شد. او از روی نقطه پنالتی برای سومین مرتبه در دقیقه 63 قطر را پیش انداخت، اما آن‌ها بازهم قدر این برتری را ندانستند، تا "اریس دیویس" مدافع چپ پاناما از روی نقطه پنالتی در دقیقه 79 توانست نتیجه بازی را 3 بر 3 تغییر دهد تا این دیدار مهیج با همین نتیجه به پایان برسد.

در ادامه تورنمنت گلدکاپ/ قطر 3- پاناما 3؛ جذاب در حد جام جهانی

تیم فوتبال قطر در ادامه این تورنمنت معروف به گلد کاپ 4 روز دیگر باید به مصاف گرنادا برود. ضمن اینکه شاگردان فلیکس سانچز در آخرین دیدار این گروه به مصاف هندوراس خواهند رفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در