برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر بیشتر متوجه مسئولان است تا مردم


برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر بیشتر متوجه مسئولان است تا مردم

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان گفت: آسیب شناسی ها نشان می دهد برخی از مسئولان آنطور که باید اعتقادی به حجاب و عفاف ندارند و به درستی به وظایف خود عمل نمی کنند و مردم نیز متوجه این موضوع شده و موجب بی تفاوتی در جامعه شده لذا امروز برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر بیشتر متوجه مسئولان است تا مردم جامعه.

حجت الاسلام"محمدحسن مولا" امروز 23 تیرماه در نشست خبری به مناسبت هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی استان کرمان امسال تصمیم گرفت کرسی های مطالبه گری را با محوریت عفاف و حجاب راه اندازی کند که برنامه هایی در رسانه ملی ضبط شده و مسئولان به سئوالات مجریان، کارشناسان و مطالبات مردم پاسخ دادند.

وی افزود: مسئولان اگر همکاری مردم را می خواهند، باید پاسخگو باشند و به مردم گزارش داده و با صداقت و صراحت با مردم صحبت کنند و در موضوع حجاب و عفاف مردم باید به صحنه بیایند.

مولا تصریح کرد: در زمینه اجرای دستورالعمل های شورای انقلاب فرهنگی در بحث عفاف و حجاب، ستاد امر به معروف و نهی از منکر وظیفه نظارت بر دستگاه های اجرایی را به عهده دارد.

وی بیان کرد: باید گروه های نظارتی مردمی در قالب گشت ارشاد مسئولان راه اندازی کنیم تا مراقبت و نظارت کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان گفت: اخیرا نشستی با موضوع بررسی بی تفاوت شدن بخش اعظمی از جامعه نسبت به هتک عفت عمومی داشتیم که آسیب شناسی نشان می دهد برخی از مسئولان آنطور که باید اعتقادی به حجاب و عفاف ندارند و به درستی به وظایف خود عمل نمی کنند و مردم نیز متوجه این موضوع شده و موجب بی تفاوتی در جامعه شده چراکه طبیعی است وقتی مسئولان بی تفاوت باشند، مردم هم اینگونه می شوند لذا باید به سراغ مسئولان رفته و از آنها بخواهیم به وظایفشان عمل کنند.

وی اظهار کرد: امروز برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر بیشتر متوجه مسئولان است تا مردم جامعه.

مولا با اشاره به اینکه ما جامعه را از دو موهبت اقناع سازی و تذکر لسانی محروم کردیم، بیان کرد: در بررسی که صورت گرفته، ۸۰ درصد افراد نسبت به فلسفه حجاب اظهار بی اطلاعی و اعلام کردند فقط به احترام اسلام و خانواده آن را پذیرفته اند.

وی با تاکید بر اهمیت پوشش و عفت در مردان تصریح کرد: اگر در این باره تأکید بیشتر متوجه زنان است به دلیل ارزش والای زن است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان