71 خانه مددجویان بهزیستی گلستان به بهره‌برداری رسید


71 خانه مددجویان بهزیستی گلستان به بهره‌برداری رسید

گرگان - ایرنا - معاون رییس جمهوری و رییس سازمان بهزیستی کشور امروز چهارشنبه همزمان با هفته بهزیستی، 71 خانه ویژه مددجویان استان گلستان را به صورت ویدئو کنفرانسی افتتاح کرد.

مدیرکل بهزیستی گلستان گفت: این مراسم همزمان با سراسر کشور و با عنوان تحویل ۲ هزار و ۷۵ خانه به مددجویان بهزیستی کشور برگزار شد.

سیدمهدی حسینی اظهار داشت: این منازل به مددجویان دارای یک و ۲ معلول شهری و روستایی، نیازمندان، ایتام و محرومین اهدا گردید.

وی با اشاره به پراکندگی این منازل در ۱۳ شهرستان استان بیان داشت: به غیر از کردکوی، بقیه شهرستان‌های استان دارای سهمیه در افتتاح این منازل بودند.

وی یادآور شد: از مجموع این منازل، هشت خانه به خانواده‌های دارای ۲ معلول شهری تعلق گرفت که ارزش ریالی آنها ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و سهم بهزیستی در این بخش پرداخت یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال بود.

مدیرکل بهزیستی گلستان گفت: ۱۹ خانه به مددجویان روستایی دارای ۲ معلول اختصاص یافت که ارزش ریالی آنها ۳۵ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال و سهم پرداخت‌شده بهزیستی نیز چهار میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال بود.

مدیرکل بهزیستی گلستان گفت: در مجموع ارزش ریالی ۷۱ خانه مددجویانی که امروز تحویل‌ داده شد، ۱۲۵ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال و سهم بهزیستی نیز ۱۰ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)