گزینه های پیشنهادی انتخاب شهردار دوباره کاهش یافت/اسامی جدید انصراف دهندگان


گزینه های پیشنهادی انتخاب شهردار دوباره کاهش یافت/اسامی جدید انصراف دهندگان

فارس نوشت: منتخب شورای ششم از انصراف تعداد دیگری از گزینه‌هایی که به عنوان شهردار تهران پیشنهاد شده بودند خبر داد و گفت:‌تصمیم نهایی برای انتخاب شهردار اواخر نیمه اول مرداد انجام می‌شود.

ناصر امانی منتخب شورای ششم، درباره برگزاری امروز جلسه منتخبین جهت انتخاب شهردار جدید پایتخت اظهار داشت: در جلسه امروز تطبیق گزینه‌ها با معیارها و شاخص‌های اصلی انجام گرفت و از آنجایی که جلسه طولانی شد، تصمیم گرفتیم فردا نیز جلسه دیگری در این زمینه برگزار کنیم.

وی افزود: مرحله‌ای که در حال حاضر برای انتخاب شهردار منتخبین جلسه تشکیل داده‌اند، گام دوم یا تطبیق شاخص‌ها با گزینه‌های اعلام شده است و پس از آن گام سوم اجرا می‌شود.

منتخب شورای ششم خاطرنشان کرد: در گام سوم افرادی که سقف امتیازها را کسب کنند، از آنها برنامه‌هایشان را خواستار خواهیم شد و سرانجام تصمیم نهایی برای انتخاب شهردار احتمالاً اواخر نیمه اول مرداد انجام می‌گیرد.

امانی اعلام کرد: همچنین برخی از گزینه‌های دیگر که به عنوان شهردار پیشنهاد شده بودند، در تماس تلفنی با مهدی چمران و پرویز سروری اعلام کردند که جهت شهردار شدن آمادگی ندارند و یا داوطلب برای این موضوع نخواهند بود.

امانی گفت: پژمان پشمچی‌زاده، علیرضا جاوید، قدرت‌الله گودرزی، مرضیه وحید دستجردی و سردار محمدرضا فلاح‌زاده از جمله این گزینه‌ها هستند که اعلام کردند آمادگی برای شهردار شدن ندارند و در این شرایط تعداد گزینه‌ها به ۲۸ نفر رسیده است.

روز گذشته نیز پرویز فتاح،‌ مخبر دزفولی، سعید محمد، سردار حاجی زاده،‌ فرهاد رهبر، محمد فروزنده، سردار وحیدی و مسکنی از قبول مسوولیت در شهرداری به عنوان شهردار انصراف داده بودند.

۲۳۵۲۳۷

کد خبر 1535100

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بازیگر دنیای شیرین بعد از 27 سال الان چه شکلی شده؟+ بیوگرافی اشکان اشتیاق